Nr sprawy : PPR 272.1.2016 |
Wieliczka 29 stycznia 2016 r. |
Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
,,Usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105’’
I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :
Nr oferty |
Wykonawca |
Wartość brutto |
Inne |
1 |
CLAR SYSTEM S.A. ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań |
199 699,11 zł |
Termin płatności: 30 dni |
2 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARPINEX Barbara Karpińska, Cedzyna 91, 25-900 Kielce |
136 998,63 zł |
Termin płatności: 30 dni |
3. |
Podgórska Spółdzielnia Ochrona Mienia, ul. Górników 13, 30-819 Kraków |
163 265,28 zł |
Termin płatności: 30 dni |
3 |
FIBERTONE Wiktoria Demko Stańkowa 21 38-711 Ropienka |
199 924,21 zł |
Termin płatności: 20 dni |
II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:
Numer oferty |
Liczba pkt. w kryterium Cena (95%) |
Liczba pkt. w kryterium Termin płatności (5%) |
RAZEM |
1 |
65,17 pkt. |
5 pkt. |
Łącznie – 70,17 pkt. |
2 |
95,00 pkt. |
5 pkt. |
Łącznie – 100 pkt. |
3 |
79,71 pkt. |
5 pkt. |
Łącznie – 84,71 pkt. |
4 |
65,09 pkt. |
3,3 pkt. |
Łącznie – 68,39 pkt. |
III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania wybrano ofertę:
nr 2 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARPINEX Barbara Karpińska, Cedzyna 91, 25-900 Kielce
w cenie 136 998,63zł. (słownie: sto trzydzieści sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem 63/100 zł.)
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zaproponował korzystny termin płatności.
Znak: PPR 272.1.2016 Wieliczka, dnia 20 stycznia 2016 r.
Wieliczka: Usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105
Numer ogłoszenia: 13728 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. marsz. J. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 17 45, faks 12 289 19 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/.Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce, przy ul. Piłsudskiego 105. 2/.Zakres zamówienia: powierzchnia do sprzątania 7 109,32 m2, w tym: podłogi: gres - 834,54 m2, płytki ceramiczne - 910,48 m2, PCV- 4 086,93 m2, parkiet - 981,86 m2, wykładzina dywanowa - 295,51 m2 oraz: toalety 28 szt., w tym: umywalki - 60 szt., sanitariaty - 56 szt., kabiny natryskowe - 11 szt., drzwi: przeszklone podwójne - 76 szt., pojedyncze - 58 szt., drzwi pozostałe - 21 szt., okna/przeszklenia - ok. 2 626 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz pomieszczeń objętych zamówieniem zawiera załącznik G do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.93.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej 3/.Zestawienie kosztów sprzątanej powierzchni - załącznik H do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozowju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2016 godzina 09:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie