RSS
A A A
SmodBIP

Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o. o Numer ogłoszenia: 322288

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Nr sprawy : PPR 272.3.2015

Wieliczka 9 grudnia 2015 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

,,Kompleksową dostawę i dystrybucję energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o.’’

I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :

Nr oferty

Wykonawca

Termin płatności

Wartość brutto

1

Tauron Sprzedaż Sp. z o.o., ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków

21 dni

171 501,48 zł

II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (95%)

Liczba pkt. w kryterium

Termin płatności (5%)

RAZEM

1.

95 pkt.

5 pkt.

Łącznie – 100 pkt.

III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W wyniku rozstrzygnięcia postępowania za najkorzystniejszą uznano ofertę:

nr 1 Tauron Sprzedaż Sp. z o.o., ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków

w cenie 171 501,48 zł. brutto (słownie: sto siedemdziesiąt jeden tysięcy pięćset jeden 48/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę korzystną cenowo w postępowaniu, gdzie jednym z kryteriów wyboru ofert była cena. Wykonawca zaproponował także dogodny termin płatności. Ponadto Wykonawca posiada uprawnienia do realizacji dostaw objętych przedmiotowym przetargiem



Znak: PPR 272.3.2015 Wieliczka, dnia 27 listopada 2015 r.

Wieliczka: Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o. o
Numer ogłoszenia: 322288 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. marsz. J. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 17 45, faks 12 289 19 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozowju.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o. o.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie dostawy energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o. o. obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. 2/.Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla budynku przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 105 w Wieliczce wynosi 386 000 kWh; dla budynku przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 105 (drugie przyłącze) w Wieliczce wynosi 120 kWh, dla budynku przy ul. Wincentego Pola 20A wynosi 3000 kWh. 3/.Szczegółowe dane dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku F do SIWZ. Wskazane wartości zostały przyjęte do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 4/.Zamawiający zastrzega, że w okresie trwania umowy, szacunkowe ilości zużytej energii elektrycznej mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu pomiędzy poszczególnymi punktami odbioru. Maksymalna wielkość nie może być większa niż 389 120 kWh. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. nr 93, poz. 623), Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 5/.Rozliczenia za dostawę i dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych według stawek opłat wynikających z formularza cenowego - załącznik E do SIWZ..

II.1.5)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.30.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej wymagane jest złożenie oświadczenia o zawartej umowie dystrybucyjnej z właściwym Zamawiającemu Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD przynajmniej na okres dostawy energii elektrycznej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej 3/.Wypełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem E do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy w okresie jej obowiązywania: 1) dopuszcza się możliwość zmiany ceny ofertowej w następujących przypadkach: w zakresie sprzedaży energii elektrycznej: w przypadku zmiany podatku akcyzowego oraz w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w zakresie dystrybucji energii elektrycznej: w przypadku zmiany taryfy OSD zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2) cena ofertowa energii elektrycznej może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT i wysokości podatku akcyzowego od energii elektrycznej, 3) zmniejszenie ilości punktów poboru o 1 sztukę z uwagi na zbycie prawa własności, wydzierżawienie obiektu itp., 4) zmiana danych w tym nazwy Wykonawcy, danych adresowych lub teleadresowych, 5) zmiana mocy umownej w przypadku innego zapotrzebowania na moc, 6) Zamawiający, w razie wystąpienia istotnych przesłanek, zastrzega sobie możliwość zwiększenia mocy przyłączeniowej do obiektów wymienionych przez Zamawiającego. 7) Zmiana warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej nie będzie przesłanką do konieczności zawarcia nowej umowy na dostawy i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozowju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 08:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

Odpowiedzi na zapytania 1

Informacja o modyfikacji SIWZ

Formluarz E zmodyfikowany

Opublikował: Hubert Makowski
Publikacja dnia: 27.11.2015 14:31
Dokument oglądany razy: 1295
Podlega Ustawie