RSS
A A A
SmodBIP

Usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Nr sprawy : PPR 272.1.2016

Wieliczka 29 stycznia 2016 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

,,Usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105’’

I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :

Nr oferty

Wykonawca

Wartość brutto

Inne
termin realizacji, termin płatności

1

CLAR SYSTEM S.A. ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań

199 699,11 zł

Termin płatności: 30 dni

2

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARPINEX Barbara Karpińska, Cedzyna 91, 25-900 Kielce

136 998,63 zł

Termin płatności: 30 dni

3.

Podgórska Spółdzielnia Ochrona Mienia, ul. Górników 13, 30-819 Kraków

163 265,28 zł

Termin płatności: 30 dni

3

FIBERTONE Wiktoria Demko Stańkowa 21 38-711 Ropienka

199 924,21 zł

Termin płatności: 20 dni

II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (95%)

Liczba pkt. w kryterium

Termin płatności (5%)

RAZEM

1

65,17 pkt.

5 pkt.

Łącznie – 70,17 pkt.

2

95,00 pkt.

5 pkt.

Łącznie – 100 pkt.

3

79,71 pkt.

5 pkt.

Łącznie – 84,71 pkt.

4

65,09 pkt.

3,3 pkt.

Łącznie – 68,39 pkt.

III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania wybrano ofertę:

nr 2 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARPINEX Barbara Karpińska, Cedzyna 91, 25-900 Kielce

w cenie 136 998,63. (słownie: sto trzydzieści sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem 63/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zaproponował korzystny termin płatności.


Znak: PPR 272.1.2016 Wieliczka, dnia 20 stycznia 2016 r.

Wieliczka: Usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105
Numer ogłoszenia: 13728 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. marsz. J. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 17 45, faks 12 289 19 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozowju.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/.Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce, przy ul. Piłsudskiego 105. 2/.Zakres zamówienia: powierzchnia do sprzątania 7 109,32 m2, w tym: podłogi: gres - 834,54 m2, płytki ceramiczne - 910,48 m2, PCV- 4 086,93 m2, parkiet - 981,86 m2, wykładzina dywanowa - 295,51 m2 oraz: toalety 28 szt., w tym: umywalki - 60 szt., sanitariaty - 56 szt., kabiny natryskowe - 11 szt., drzwi: przeszklone podwójne - 76 szt., pojedyncze - 58 szt., drzwi pozostałe - 21 szt., okna/przeszklenia - ok. 2 626 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz pomieszczeń objętych zamówieniem zawiera załącznik G do SIWZ..

II.1.5)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.93.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują przynajmniej 2 usługi polegające na sprzątaniu obiektu użyteczności publicznej o powierzchni minimum 3 500 m2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej 3/.Zestawienie kosztów sprzątanej powierzchni - załącznik H do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozowju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2016 godzina 09:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załaczniki

Opublikował: Hubert Makowski
Publikacja dnia: 21.01.2016 07:39
Dokument oglądany razy: 1403
Podlega Ustawie