RSS
A A A
SmodBIP

Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych Numer ogłoszenia: 30612 - 2016

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Nr sprawy : PPR 272.3.2016

Wieliczka 24 lutego 2016 r.

Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych

I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :

Nr oferty

Wykonawca

Wartość brutto

Inne
termin realizacji, termin płatności

1

P.P-H „ROL-MOT”

Sp. z o.o.

ul. Czachowskiego 29

27-310 Ciepielów

160 404,30 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 240 miesięcy

2

Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o.

ul. Grójecka 128 paw. 51

02-383 Warszawa

139 004,76 zł

Termin realizacji :40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 240 miesięcy

3

budmax REGAŁY Sp. z o.o.

ul. A. Gabrysiak 4

80-175 Gdańsk

168 887,61 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 120 miesięcy

4

KJMK MEBLE Sp. z o.o.

ul. Bp. H. Bednorza 2a-6

40-384 Katowice

130 255,77 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 240 miesięcy

5

Silesia Meble Sp. z o.o.

ul. Ornontowicka 4

44-230 Czerwionka-Leszczyny

157 242 27 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 120 miesięcy

6

F.P.H. „PROGMENT” Bogdan Urbańczyk

ul. Gliwicka 218

43-190 Mikołów

148 963,63 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 120 miesięcy

II INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Na podstawie art. 93 ust. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania bowiem jest ono obarczone wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Prowadzone postępowanie w szczególności pytania wystosowane przez Wykonawców ujawniły szereg wad w dokumentacji projektowej, które nie mogły zostać usunięte w toku postępowania.

Po otwarciu ofert Zamawiający ustalił z projektantem, że przedmiotowa dokumentacja opracowywana była wyłącznie w oparciu o inwentaryzację obiektu, w którym umiejscowiony miał być przedmiot niniejszego zamówienia, uzyskaną od podmiotu trzeciego.

Jako, że ogłoszenie zamówienia nastąpiło przed nabyciem przez Zamawiającego przedmiotowego budynku, obecnie wykonane pomiary, realizowane celem udzielenia odpowiedzi na zapytania wykazały, że rzeczywiste parametry pomieszczeń odbiegają w nieznacznym stopniu od parametrów wynikających z dokumentacji projektowej. Czyni to w ocenie Zamawiającego niemożliwym prawidłowe porównanie ofert i wykonanie przedmiotu umowy.


Znak: PPR 272.3.2016 Wieliczka, dnia 11 lutego 2016 r.

Wieliczka: Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych
Numer ogłoszenia: 30612 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. marsz. J. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 17 45, faks 12 289 19 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozowju.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż przesuwnych, modułowych szaf jezdnych do archiwizowania dokumentów we wskazanych pomieszczeniach, zlokalizowanych w budynku przy ul. Słowackiego 29 w Wieliczce. Regały przeznaczone będą do magazynowania dokumentacji i księgozbiorów. Opisane regały muszą posiadać: a) certyfikat bezpieczeństwa B/CE b) Atest higieniczny. c) Atest na niepalność. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w pomieszczeniach przeznaczonych na archiwum zakładowe Starostwa Powiatowego w Wieliczce, zlokalizowanych w budynku przy ul. Słowackiego 29 w Wieliczce celem zdobycia wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do złożenia oferty. Zobowiązuje się Wykonawcę do samodzielnego pomierzenia pomieszczeń, w których będą montowane regały oraz ich rozmieszczenia w poszczególnych pokojach. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu i ponosi koszty dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik G do SIWZ..

II.1.5)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują przynajmniej 1 dostawę regałów archiwalnych przesuwnych wraz z montażem o wartości minimum 100 000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej 3/.Formularz asortymentowo-cenowy- załącznik H do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozowju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 09:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Odpowiedzi na zapytania 3b

Odpowiedzi na zapytania 2

Załączniki

Pytania 1

Informacja o modyfikacj SIWZ

Odpowiedzi na zapytania 1

Załącznik H zmodyfikowany

Opublikował: Hubert Makowski
Publikacja dnia: 11.02.2016 14:04
Dokument oglądany razy: 1418
Podlega Ustawie