Zakup wraz z dostawą krzeseł i taboretów Numer ogłoszenia: 30508 - 2016
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Nr sprawy : PPR 272.2.2016 |
Wieliczka 1 marca 2016 r. |
Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
,,Zakup wraz z dostawa krzeseł i taboretów’’
I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :
Nr oferty |
Wykonawca |
Wartość brutto |
Inne |
1 |
DRZEWIARZ-BIS Sp. z o.o. ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a 87-600 Lipno |
35 141,10 zł |
Termin realizacji : 30 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 36 miesięcy |
2 |
EURO-MEBLE Małgorzata Masłoń ul. ks. bp. H. Bednorza 2a-6 40-384 Katowice |
31 881,60 zł |
Termin realizacji : 30 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja:48 miesięcy |
3 |
OFFICE PLUS Kraków Sp. z o.o. ul. Słupecka 4/85 02-309 Warszawa |
38 447,34 zł |
Termin realizacji : 30 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 37 miesięcy |
4 |
Tronus Polska Sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01-237 Warszawa |
97 520,55 zł |
Termin realizacji : 30 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 48 miesięcy |
5 |
KJMK Meble Sp. z o.o. ul. Bp. H. Bednorza 2a-6 40-384 Katowice |
30 581,49 zł |
Termin realizacji : 30 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 24 miesiące |
6 |
Furineo Sp. z o.o. ul. 10 Lutego 15 08-110 Siedlce |
23 860,77 zł |
Termin realizacji : 30 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 48 miesięcy |
7 |
BENER Michał Benka ul. Wileńska 59b/15 80-215 Gdańsk |
41 355,06 zł |
Termin realizacji : 30 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 36 miesięcy |
8 |
Duokomfort.pl Sp. z o.o. ul. Akacjowa 35 81-520 Gdynia |
34 868,24 zł |
Termin realizacji : 30 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 36 miesięcy |
9 |
P.P.H.U. Studio 7 Piotr Chodakowski Miąsowa 19 28-305 Sobków |
39 155,26 zł |
Termin realizacji : 30 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 36 miesięcy |
10 |
Meriwa Sp. J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski al. Warszawska 150 20-824 Lublin |
32 730,30 zł |
Termin realizacji : 30 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 24 miesiące |
11 |
P.H.U. „BMS” Sp. J. Z. Bielecki ul. Staszica 22 82-500 Kwidzyn |
21 704,30 zł |
Termin realizacji : 30 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 24 miesiące |
12 |
O.F.C POLSKA E. Gardas, A. Zduniak os. 2 Pułku Lotniczego 3 /195 31-867 Kraków |
33 533,49 zł |
Termin realizacji : 30 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 24 miesiące |
II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:
Numer oferty |
Liczba pkt. w kryterium Cena (95%) |
Liczba pkt. w kryterium Okres gwarancji (5%) |
RAZEM |
2 |
64,67 pkt. |
5 pkt. |
Łącznie – 69,67 pkt. |
5 |
67,42pkt. |
2,5 pkt. |
Łącznie – 69,92 pkt. |
6 |
86,41 pkt. |
5 pkt. |
Łącznie – 91,41 pkt. |
8 |
59,13 pkt. |
3,75 pkt. |
Łącznie – 62,88 pkt. |
9 |
52,65 pkt. |
3,75 pkt. |
Łącznie – 56,40 pkt. |
10 |
63 pkt. |
2,5 pkt. |
Łącznie – 65,50 pkt. |
11 |
95 pkt. |
2,5 pkt. |
Łącznie – 96,50 pkt |
III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W wyniku rozstrzygnięcia postępowania za najkorzystniejszą uznano ofertę:
nr 11 P.H.U. „BMS” Sp. J. Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn
w cenie 21 704,30 brutto (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy siedemset cztery 30/100zł.)
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jednym z kryteriów wyboru ofert była cena. Wykonawca zaproponował także korzystny okres gwarancji. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
Znak: PPR 272.2.2016 Wieliczka, dnia 11 lutego 2016 r.
Wieliczka: Zakup wraz z dostawą krzeseł i taboretów
Numer ogłoszenia: 30508 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. marsz. J. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 17 45, faks 12 289 19 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozowju.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą krzeseł i taboretów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą krzeseł konferencyjnych i plastikowych oraz taboretów szczegółowo opisanych w załączniku G do SIWZ . Wszystkie krzesła i taborety muszą zostać zmontowane i dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zlokalizowane przy ul. Słowackiego 29 w Wieliczce.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.11.32.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują przynajmniej 1 dostawę krzeseł o wartości minimum 30 000,00 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej 3/.Formularz asortymentowo-cenowy- załącznik H do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozowju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 09:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka- sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Publikacja dnia: 11.02.2016 14:02
Podlega Ustawie