RSS
A A A
SmodBIP

Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz przerobienie istniejących mebli

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Nr sprawy : PPR 272.4.2016

Wieliczka 10 marca 2016 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

,,Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz przerobienie istniejących mebli’’

I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :

Nr oferty

Wykonawca

Wartość brutto

Inne
termin realizacji, termin płatności

1

Tronus Polska

Sp. z o.o.

ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa

683 942,73 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 36 miesięcy

2

Fornica Jarosław Pataluch

ul. Sowińskiego 12/3

80-143 Gdańsk

522 512,86 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 60 miesięcy

3

Centrum SSEDNO

Sp. z o.o.

ul. Niepodległości 44-48

75-252 Koszalin

492 615,00 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 36 miesięcy

4

Lemasz Joanna Leśniak

ul. Ks. G. Augustyniaka 1a

41-300 Dąbrowa Górnicza

385 443,09 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 60 miesięcy

5

Kerro Katarzyna Józefacka

ul. Czwartaków 16/1b

20-045 Lublin

444 071,82 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 36 miesięcy

6

LOTAR 1 Sp. J.

ul. Rydlówka 20

30-363 Kraków

685 764,89 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 24 miesiące

7

BENER Michał Benka

ul. Wileńska 59b/15

80-215 Gdańsk

480 450,30 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 60 miesięcy

8

Biuro Techniczno- Handlowe

Marcin Liminowicz

os. Wichrowe Wzgórze 11/118

61-674 Poznań

494 741,67 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 120 miesięcy

9

ZPH LUMAR Jacek Ogórkiewicz

ul. Wierzbowa 3

85-374 Bydgoszcz

344 167,53 zł

Termin realizacji :40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 60 miesięcy

10

Lucjan Sp. z o.o.

ul. Toruńska 39

86-050 Solec Kujawski

462 510,75 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 120 miesięcy

11

PPHU Maciej Jadach

ul. T. Kościuszki 9

36-100 Kolbuszowa

617 952,00 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 36 miesięcy

12

KREO STYL Linda Mazur

ul. Hanasiewicza 22

35-103 Rzeszów

471 499,83 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 60 miesięcy

II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (95%)

Liczba pkt. w kryterium

Okres gwarancji (5%)

RAZEM

1

47,80 pkt.

1,5 pkt.

Łącznie – 49,3 pkt.

2

62,57 pkt.

2,5 pkt.

Łącznie – 65,07 pkt.

4

84,82 pkt.

2,5 pkt.

Łącznie – 87,32 pkt.

5

73,63 pkt.

1,5 pkt.

Łącznie – 75,13 pkt.

7

68,05 pkt.

2,5 pkt.

Łącznie – 70,55 pkt.

8

66,08 pkt.

5 pkt.

Łącznie – 71,08 pkt.

9

95 pkt.

2,5 pkt.

Łącznie – 97,50 pkt.

10

70,69 pkt.

5 pkt.

Łącznie – 75,69 pkt.

11

52,91 pkt.

1,5 pkt

Łącznie – 54,41 pkt.

12

69,34 pkt.

2,5 pkt

Łącznie – 71,84 pkt.

III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W wyniku rozstrzygnięcia postępowania za najkorzystniejszą uznano ofertę:

nr 9 ZPH LUMAR Jacek Ogórkiewicz, ul. Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz

w cenie 344 167,53 brutto (słownie: trzysta czterdzieści cztery tysiące sto sześćdziesiąt siedem 53/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jednym z kryteriów wyboru ofert była cena. Wykonawca zaproponował także odpowiedni okres gwarancji. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia.


Znak: PPR 272.4.2016 Wieliczka, dnia 22 lutego 2016 r.

Wieliczka: Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz przerobienie istniejących mebli
Numer ogłoszenia: 38342 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. marsz. J. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 17 45, faks 12 289 19 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozowju.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz przerobienie istniejących mebli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz montaż mebli biurowych a także przerobienie istniejących mebli i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach, zlokalizowanych w budynku przy ul. Słowackiego 29 w Wieliczce. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w pomieszczeniach gdzie rozmieszczone zostaną meble, zlokalizowanych w budynku przy ul. Słowackiego 29 w Wieliczce oraz obejrzeć meble przygotowane do przeróbki, zlokalizowane w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Wieliczce ul. Słowackiego 10, Wieliczka, celem zdobycia wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do złożenia oferty. UWAGA: przed obiektem, w którym należy rozmieścić przedmiot umowy nie znajdują się miejsca postojowe dla pojazdów o dużym tonażu. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu i ponosi koszty dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki G-G6 do SIWZ. W obrębie pomieszczenia znajdującego się na I piętrze oznaczonego symbolem 2/10 obowiązuje zmiana mebli. Zmiana ta obejmuje następujące meble: biurko B-2L oraz dostawka DO-3 zostaje zastąpiona biurkiem B-1L, biurkiem B-1P oraz dostawką DO-1. Zmiany te zostały uwzględnione w załącznikach G2 i H..

II.1.5)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 13 000,00 PLN. Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 2 marca 2016r. do godz. 09:45 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w MBS w Wieliczce nr 12861900060010025228520001 z adnotacją WADIUM - Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz przerobienie istniejących mebli Wadium w formie pieniężnej jest skuteczne i zabezpiecza ofertę jeżeli wpłynęło na rachunek Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione przez Wykonawcę w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium określone w art.46 ust.4a i ust.5 Ustawy Pzp i w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w wymienionych artykułach ustawy Pzp musi zabezpieczać bezwarunkową wypłatę wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 12 lit. b) do e) należy w oryginale dołączyć do oferty. W przypadku wadium wniesionego w formie lit. a) należy dołączyć kopię dowodu wpłaty do oferty. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wymagalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują przynajmniej 1 usługę wykonania i montażu mebli biurowych o wartości minimum 500 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ; 2/.Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 3/.Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik H i H1 do SIWZ 4/.Dowód wniesienia wadium 5/.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozowju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2016 godzina 09:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

Odpowiedzi na pytania 1

Odpowiedzi na pytania 2

Opublikował: Hubert Makowski
Publikacja dnia: 22.02.2016 13:03
Dokument oglądany razy: 1764
Podlega Ustawie