Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych Numer ogłoszenia: 53748 - 2016;
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Nr sprawy : PPR 272.5.2016 |
Wieliczka 21 marca 2016 r. |
Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
,,Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych
I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :
Nr oferty |
Wykonawca |
Wartość brutto |
Inne |
1 |
budmaxREGAŁY sp. z o.o. ul. A. Gabrysiak 4 80-175 Gdańsk |
118 291,56 zł |
Termin realizacji : 40 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 120 miesięcy |
2 |
Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o. ul. Grójecka 128 paw.51 02-383 Warszawa |
103 935,00 zł |
Termin realizacji :40 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 240 miesięcy |
3 |
PPH „ROL-MOT Sp. z o.o. ul. Czachowskiego 29 27-310 Ciepielów |
150 442,53 zł |
Termin realizacji : 40 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 240 miesięcy |
4 |
FPH „PROGMET” Bogdan Urbańczyk ul. Gliwicka 218 43-190 Mikołów |
112 578,21 zł |
Termin realizacji : 40 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 240 miesięcy |
5 |
KJMK Meble Sp. z o.o. ul. Bp. H. Bednorza 2a-6 40-384 Katowice |
115 552,35 zł |
Termin realizacji : 40 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 240 miesięcy |
6 |
Silesia Meble Sp. z o.o. ul. Ornontowicka 4 44-230 Czerwionka-Leszczyny |
120 344,18 zł |
Termi1n realizacji : 40 dni Termin płatności: 14 dni Gwarancja: 120 miesięcy |
II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:
Numer oferty |
Liczba pkt. w kryterium Cena (95%) |
Liczba pkt. w kryterium Okres gwarancji (5%) |
RAZEM |
1 |
83,47 pkt. |
2,5 pkt. |
Łącznie – 85,97 pkt. |
2 |
95,00 pkt. |
5 pkt. |
Łącznie – 100 pkt. |
3 |
65,63 pkt. |
5 pkt. |
Łącznie – 70,63 pkt. |
4 |
87,71 pkt. |
5 pkt. |
Łącznie – 92,71 pkt. |
5 |
85,44 pkt. |
5 pkt. |
Łącznie – 90,44 pkt. |
6 |
82,04 pkt. |
2,5 pkt. |
Łącznie – 84,54 pkt. |
III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W wyniku rozstrzygnięcia postępowania za najkorzystniejszą uznano ofertę:
nr 2 Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o., ul. Grójecka 128, paw. 51, 02-383 Warszawa
w cenie 103 935,00 brutto (słownie: sto trzy tysiące dziewięćset trzydzieści pięć zł.)
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jednym z kryteriów wyboru ofert była cena. Wykonawca zaproponował także odpowiedni okres gwarancji. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
Znak: PPR 272.5.2016 Wieliczka, dnia 10 marca 2016 r.
Wieliczka: Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych
Numer ogłoszenia: 53748 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. marsz. J. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 17 45, faks 12 289 19 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozowju.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż przesuwnych, modułowych szaf jezdnych w ilości nie mniejszej niż 1398,6 mb oraz 8 sztuk regałów stałych do archiwizowania dokumentów we wskazanych pomieszczeniach, zlokalizowanych w budynku przy ul. Słowackiego 29 w Wieliczce. Wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych szerokości ciągów komunikacyjnych opisane zostały w załączniku G do niniejszej specyfikacji. Regały przeznaczone będą do magazynowania dokumentacji i księgozbiorów. Opisane regały muszą posiadać: a)certyfikat bezpieczeństwa B/CE b)Atest higieniczny. c) Atest na niepalność. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w pomieszczeniach przeznaczonych na archiwum zakładowe Starostwa Powiatowego w Wieliczce, zlokalizowanych w budynku przy ul. Słowackiego 29 w Wieliczce, celem zdobycia wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do złożenia oferty. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu i ponosi koszty dostawy oraz montażu przedmiotu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik G do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują przynajmniej 1 dostawę regałów archiwalnych przesuwnych wraz z montażem o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozowju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 09:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Archiwum poziom -1 schemat zagospodarowania poprawiony
Publikacja dnia: 10.03.2016 12:52
Podlega Ustawie