RSS
A A A
SmodBIP

Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych Numer ogłoszenia: 53748 - 2016;

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Nr sprawy : PPR 272.5.2016

Wieliczka 21 marca 2016 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

,,Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych

I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :

Nr oferty

Wykonawca

Wartość brutto

Inne
termin realizacji, termin płatności

1

budmaxREGAŁY

sp. z o.o.

ul. A. Gabrysiak 4

80-175 Gdańsk

118 291,56 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 120 miesięcy

2

Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o.

ul. Grójecka 128 paw.51

02-383 Warszawa

103 935,00 zł

Termin realizacji :40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 240 miesięcy

3

PPH „ROL-MOT Sp. z o.o.

ul. Czachowskiego 29

27-310 Ciepielów

150 442,53 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 240 miesięcy

4

FPH „PROGMET” Bogdan Urbańczyk

ul. Gliwicka 218

43-190 Mikołów

112 578,21 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 240 miesięcy

5

KJMK Meble Sp. z o.o.

ul. Bp. H. Bednorza 2a-6

40-384 Katowice

115 552,35 zł

Termin realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 240 miesięcy

6

Silesia Meble Sp. z o.o.

ul. Ornontowicka 4

44-230 Czerwionka-Leszczyny

120 344,18 zł

Termi1n realizacji : 40 dni

Termin płatności: 14 dni

Gwarancja: 120 miesięcy

II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (95%)

Liczba pkt. w kryterium

Okres gwarancji (5%)

RAZEM

1

83,47 pkt.

2,5 pkt.

Łącznie – 85,97 pkt.

2

95,00 pkt.

5 pkt.

Łącznie – 100 pkt.

3

65,63 pkt.

5 pkt.

Łącznie – 70,63 pkt.

4

87,71 pkt.

5 pkt.

Łącznie – 92,71 pkt.

5

85,44 pkt.

5 pkt.

Łącznie – 90,44 pkt.

6

82,04 pkt.

2,5 pkt.

Łącznie – 84,54 pkt.

III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W wyniku rozstrzygnięcia postępowania za najkorzystniejszą uznano ofertę:

nr 2 Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o., ul. Grójecka 128, paw. 51, 02-383 Warszawa

w cenie 103 935,00 brutto (słownie: sto trzy tysiące dziewięćset trzydzieści pięć zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jednym z kryteriów wyboru ofert była cena. Wykonawca zaproponował także odpowiedni okres gwarancji. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia.


Znak: PPR 272.5.2016 Wieliczka, dnia 10 marca 2016 r.

Wieliczka: Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych
Numer ogłoszenia: 53748 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. marsz. J. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 17 45, faks 12 289 19 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozowju.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i montażem regałów archiwalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż przesuwnych, modułowych szaf jezdnych w ilości nie mniejszej niż 1398,6 mb oraz 8 sztuk regałów stałych do archiwizowania dokumentów we wskazanych pomieszczeniach, zlokalizowanych w budynku przy ul. Słowackiego 29 w Wieliczce. Wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych szerokości ciągów komunikacyjnych opisane zostały w załączniku G do niniejszej specyfikacji. Regały przeznaczone będą do magazynowania dokumentacji i księgozbiorów. Opisane regały muszą posiadać: a)certyfikat bezpieczeństwa B/CE b)Atest higieniczny. c) Atest na niepalność. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w pomieszczeniach przeznaczonych na archiwum zakładowe Starostwa Powiatowego w Wieliczce, zlokalizowanych w budynku przy ul. Słowackiego 29 w Wieliczce, celem zdobycia wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do złożenia oferty. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu i ponosi koszty dostawy oraz montażu przedmiotu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik G do SIWZ..

II.1.5)

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują przynajmniej 1 dostawę regałów archiwalnych przesuwnych wraz z montażem o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozowju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 09:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o., ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Odpowiedzi na pytania 1

Archiwum poziom -1 schemat zagospodarowania poprawiony

Informacja o modyfikacji SWIZ

SIWZ - zmodyfikowany

Załaczniki I

Załączniki II

Opublikował: Hubert Makowski
Publikacja dnia: 10.03.2016 12:52
Dokument oglądany razy: 1378
Podlega Ustawie