RSS
A A A
SmodBIP

Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Nr sprawy : PPR 272.4.2017

Wieliczka 18 lipca 2017 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych’’

I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :

Część I : PIECZYWO

Numer oferty

Firmy, adresy wykonawców

Cena brutto wykonania zamówienia

Okres gwarancji

Termin płatności

Termin wykonania zamówienia

2.

Ignacy Polański F.P.H.U. S.C. B. Polański, D. Pluta, A. Waresiak, 34-484 Zubrzyca Górna 15 B

26 745,90 zł

Nie dotyczy

30 dni

do dnia 31.12.2017

3.

Rafapol Sp. z o.o., ul. Niecała 32, 32-080 Zabierzów

24 857,00 zł

Nie dotyczy

30 dni

do dnia

31.12.2017

Część II : PRODUKTY MLECZARSKIE

Brak ofert

Część III : RÓŻNE PROPDUKTY SPOŻYWCZE/ OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY PRZETWORZONE

Brak Ofert

Część IV : PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE PRZETWORZONE/PRODUKTY DROBIOWE

Numer oferty

Firmy, adresy wykonawców

Cena brutto wykonania zamówienia

Okres gwarancji

Termin płatności

Termin wykonania zamówienia

5.

GOBARTO SA

Ul. Kłobucka 25

02-699 Warszawa

124 636,84 zł

Nie dotyczy

30 dni

do dnia 31.12.2017

Część V : WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE

Numer oferty

Firmy, adresy wykonawców

Cena brutto wykonania zamówienia

Okres gwarancji

Termin płatności

Termin wykonania zamówienia

4.

Z.H.U. DagMesko

Os. XXXVlecia PRL 7/6

32-082 Karniowice

27 131,81 zł

Nie dotyczy

30 dni

do dnia 30.09.2017

Część VI : JAJA

Brak Ofert

Część VII : PRODUKTY MROŻONE/FAST FOOD/ RYBY MROŻONE I PRODUKTY Z RYB

Numer oferty

Firmy, adresy wykonawców

Cena brutto wykonania zamówienia

Okres gwarancji

Termin płatności

Termin wykonania zamówienia

1

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MATEO Stanisław Cabaj

Ul. Metalowców 33, 39-200 Dębica

49 857,25 zł

Nie dotyczy

30 dni

do dnia 31.12.2017

II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:

Część I

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

3

100 pkt.

Łącznie – 100 pkt.

Część II

Brak ofert

Część III

Brak ofert

Część IV

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

5

100 pkt.

Łącznie – 100 pkt.

Część V

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

4

100 pkt.

Łącznie – 100 pkt.

Część VI

Brak ofert

Część VII

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

1

100 pkt.

Łącznie – 100 pkt.

III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:

Część I Rafapol Sp. z o.o., ul. Niecała 32, 32-080 Zabierzów w cenie 24 857,00 zł

Część IV Oferta nr 5 GOBARTO S.A., ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa w cenie 124 636,84 zł

Część V Oferta nr 4 Z.H.U. DagMesko, Os. XXXV lecia PRL 7/6, 32-082 Karniowice w cenie 27 131,81 zł

Część VII Oferta nr 1 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MATEO Stanisław Cabaj Ul. Metalowców 33, 39-200 Dębica w cenie 49 857,25 zł

IV. INFORMACJA O DOPUSZCZENIU DO DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW

Ø nie dotyczy

V. INFORMACJA O NIEUSTANOWIENIU DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW

Ø nie dotyczy

VI. INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

W części II, III, VI postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.


Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o.

ul. Piłsudskiego 105

32-020 Wieliczka

Wieliczka, dnia 7 lipca 2017r.

PPR.272.4.2017

Wykonawcy uczestniczący

w postępowaniu

Dotyczy: zamówienia publicznego prowadzonego, w trybie przetargu nieograniczonego pn.

„ Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych”.

Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. z siedzibą w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105, zwany w dalszej części Zamawiającym, na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, przedstawia informację z otwarcia ofert.

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 7.07.2017 r. do godz. 08:45 złożono 5 ofert:

Część I : PIECZYWO

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 25 389,02 zł brutto

Numer oferty

Firmy, adresy wykonawców

Cena brutto wykonania zamówienia

Okres gwarancji

Termin płatności

Termin wykonania zamówienia

2.

Ignacy Polański F.P.H.U. S.C. B. Polański, D. Pluta, A. Waresiak, 34-484 Zubrzyca Górna 15 B

26 745,90 zł

Nie dotyczy

30 dni

do dnia 31.12.2017

3.

Rafapol Sp. z o.o., ul. Niecała 32, 32-080 Zabierzów

24 857,00 zł

Nie dotyczy

30 dni

do dnia

31.12.2017

Część II : PRODUKTY MLECZARSKIE

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 55 578,76 zł brutto

Brak ofert

Część III : RÓŻNE PROPDUKTY SPOŻYWCZE/ OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY PRZETWORZONE

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 58 007,05 zł brutto

Brak Ofert

Część IV : PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE PRZETWORZONE/PRODUKTY DROBIOWE

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 124 443,95 zł brutto

Numer oferty

Firmy, adresy wykonawców

Cena brutto wykonania zamówienia

Okres gwarancji

Termin płatności

Termin wykonania zamówienia

5.

GOBARTO SA

Ul. Kłobucka 25

02-699 Warszawa

124 636,84 zł

Nie dotyczy

30 dni

do dnia 31.12.2017

Część V : WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 45 062,36 zł brutto

Numer oferty

Firmy, adresy wykonawców

Cena brutto wykonania zamówienia

Okres gwarancji

Termin płatności

Termin wykonania zamówienia

4.

Z.H.U. DagMesko

Os. XXXVlecia PRL 7/6

32-082 Karniowice

27 131,81 zł

Nie dotyczy

30 dni

do dnia 30.09.2017

Część VI : JAJA

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 5 991,30 zł brutto

Brak Ofert

Część VII : PRODUKTY MROŻONE/FAST FOOD/ RYBY MROŻONE I PRODUKTY Z RYB

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 46 604,73 zł brutto

Numer oferty

Firmy, adresy wykonawców

Cena brutto wykonania zamówienia

Okres gwarancji

Termin płatności

Termin wykonania zamówienia

1

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MATEO Stanisław Cabaj

Ul. Metalowców 33, 39-200 Dębica

49 857,25 zł

Nie dotyczy

30 dni

do dnia 31.12.2017

Zamawiający przypomina, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji na stronie internetowej, winien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy.

Wzory oświadczeń znajdują się w zał. nr 3 do SIWZ


Wieliczka, dnia 29 czerwca 2017 r.

PPR 272.4.2017

Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o.: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:


Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 12239538900000, ul. ul. marsz. J. Piłsudskiego 105 , 32020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 289 17 45, , e-mail kontakt@parkrozwoju.pl, , faks 12 289 19 24.


Adres strony internetowej (URL): www.parkrowzwoju.pl/bip
Adres profilu nabywcy:


Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):


spółka komunalna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa Administracja samorządowa Jednostki organizacyjne administracji samorządowej Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający udzielający zamówień sektorowych Podmiot prawa publicznego Inny (proszę określić): I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy) Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:


Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.parkrowzwoju.pl/bip


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.parkrowzwoju.pl/bip


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


Nie
Inny sposób:



Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:


Tak
Inny sposób:


Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca


Adres:
Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o. o Ul. J. Piłsudskiego 105 32-020 Wieliczka, sekretariat, budynek A


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych


Numer referencyjny: PPR 272.4.2017


Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:


wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:



Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych zwanych dalej „artykułami żywnościowymi” na potrzeby Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o., zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. 2. Miejscem dostarczania zamawiającemu artykułów żywnościowych są pomieszczenia magazynu żywnościowego w budynku KAMPUSU WIELICKIEGO, 32-020 Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105, zwane dalej „miejscem dostarczenia artykułów żywnościowych”, wymagane jest wniesienie artykułów żywnościowych do pomieszczeń. 3. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem, spełniającym wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 w sprawie wymagań sanitarnych środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dodatkowych substancji dodatkowych i innych składników żywności /Dz.U z 2003 r. Nr 21, poz. 179/. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał; a. produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, b. artykuły niewskazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, c. produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie do spożycia, d. asortyment w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowane informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu/ilości sztuk, e. produkty pierwszego gatunku, f. produkty nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, g. produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dotyczy roślin okopowych: ziemniaki, marchew, seler, burak itp.), h. produkty w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością i. produkty przetworzone /wędliny i przetwory mięsne/ zgodnie z polską normą powinny posiadać etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy zawartości mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania części wędlin w formie plasterkowanej i możliwością próżniowego zapakowania, j. mięso należy dostarczać w zamkniętych pojemnikach lub opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Do każdego pojemnika winna być dołączona etykieta zawierająca informacje dotyczące m.in: nazwę i adres producenta, nazwę dystrybutora, nazwę towaru, klasę jakości i termin przydatności do spożycia. 5. Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. 7. UWAGA: Podmioty działające na rynku spożywczym, prowadzące zakłady obrotu żywnością lub gastronomii, obowiązane są zapewnić bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critical Control Points, zwanym „systemem HACCP” (postępowanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa żywności przez identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń z punktu widzenia wymagań zdrowotnych żywności oraz ryzyka wystąpienia zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i obrotu żywnością; system ten ma również na celu określenie metod eliminacji lub ograniczania zagrożeń oraz ustalenie działań korygujących). 8. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 9. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. 10. Koszty przewozu mm opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca a Zamawiający zapewni odbiór produktów w siedzibie Zamawiającego. Warunki transportu produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu /opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu/ i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. Opakowania, w których są dostarczane przez wykonawcę powinny spełniać wymogi sanitarno-higieniczne / pojemniki czyste, odpowiednio zabezpieczone/. 11. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. 12. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. 13. W okresie trwania umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić: a. decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego, będącego przedmiotem zamówienia, b. dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP. 14. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 15. Wykonawca ma obowiązek uznania uzasadnionej reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.



II.5) Główny kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

15811000-6

15500000-3

15100000-9

15100000-9

15330000-0

03311000-2

15221000-3

15331100-8

03142500-3

15842000-2



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia) :
Wartość bez VAT:


Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


miesiącach: lub dniach:


lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

2017-12-31

2017-09-30


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów


Określenie warunków:


Informacje dodatkowe


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna


Określenie warunków:


Informacje dodatkowe


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa


Określenie warunków:


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji


Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

/.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2/. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3/. Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5/. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w pkt 1. 6/.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1/.Formularz Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ 2/.Pełnomocnictwo, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie- jeżeli dotyczy, 3/. formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:


Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej


Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu


(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców


Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:



Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:



Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:



Informacje dodatkowe:



Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:



Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:



Informacje dodatkowe:



W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:



Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna


Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:



Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:


Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:


Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:


Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:



Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:


Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:


IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

100,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)


Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji


Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe




IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



Wstępny harmonogram postępowania:



Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:


Należy podać informacje na temat etapów dialogu:




Informacje dodatkowe:



IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:



Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:



Informacje dodatkowe:



IV.4) Licytacja elektroniczna


Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:


Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY


Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-07, godzina: 08:45,


Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:



Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu


> Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)


IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr:

1

Nazwa:

PIECZYWO

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ( część I)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,



3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0


Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:


okres w dniach:


data rozpoczęcia:


data zakończenia: 2017-12-31


5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

2

Nazwa:

PRODUKTY MLECZARSKIE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ( część II)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

2)

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

3

Nazwa:

RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE/OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY PRZETWORZONE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ( część III)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0,



3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:


okres w dniach:


data rozpoczęcia:


data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

4

Nazwa:

PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE PRZETWORZONE / PRODUKTY DROBIOWE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ( część IV)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:

2)
okres w dniach:


data rozpoczęcia:


data zakończenia: 2017-12-31


5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

5

Nazwa:

WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ( część V)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331100-8,



3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0


Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:


okres w dniach:


data rozpoczęcia:


data zakończenia: 2017-09-30


5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

6

Nazwa:

JAJA

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ( część VI)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,



3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0


Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-31


5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:

7

Nazwa:

PRODUKTY MROŻONE/FAST FOOD/ RYBY MROŻONE I PRODUKTY Z RYB

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ( część VII)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15229000-9,



3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0


Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:


okres w dniach:


data rozpoczęcia:


data zakończenia: 2017-12-31


5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

ZAŁĄCZNIKI do pobrania

Opublikował: Hubert Makowski
Publikacja dnia: 29.06.2017 13:30
Dokument oglądany razy: 1166
Podlega Ustawie