RSS
A A A
SmodBIP

Wyposażenie pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 105 w Wieliczce w aneksy kuchenne

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Nr sprawy : PPR 272.6.2013

Wieliczka 14 grudnia 2013 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

,,Wyposażenie pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 105 w Wieliczce w aneksy kuchenne’’

I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :

Nr oferty

Wykonawca

Wartość brutto

1

STARPOL MEBLE

ul. Kołłątaja 100

24-100 Puławy

194 759,43 zł

2

PPHU „ALTALENA”

ul. Bagrowa 9

30-733 Kraków

112 720,89 zł

3

KFM Krakowska Fabryka Mebli

ul. Surzyckiego 16

30-721 Kraków

80 675,70 zł

4

SUKCESOR

ul. Budowlanych 4/1

41-303 Dąbrowa Górnicza

115 061,58 zł

II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

3

100 pkt.

Łącznie –100 pkt.

III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Jako najkorzystniejsza ofertę wybrano ofertę:

nr 3 KFM Krakowska Fabryka Mebli, ul. Surzyckiego 16, 30-721 Kraków

w cenie 80 675,70 zł. brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy sześćset siedemdziesiąt pięć 70/100zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena.

Znak: 272.6.2013 Wieliczka, dnia 25 listopada 2013 r.

Wieliczka: Wyposażenie pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 105 w Wieliczce w aneksy kuchenne
Numer ogłoszenia: 482184 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, faks 12 289 19 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozwoju.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 105 w Wieliczce w aneksy kuchenne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie i montaż w pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka wyposażenia aneksów kuchennych. 2/. Wykaz i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem parametrów technicznych stanowi załącznik G do SIWZ Opisane parametry sprzętu stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 3/. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik E do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku G do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie wyposażenia o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w SIWZ. 4/. UWAGA: - zlewy i umywalki oraz osprzęt do zlewów i umywalek dostarcza Zamawiający, do Wykonawcy należy montaż; - Wykonawca winien ustalić kolorystykę mebli z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. 5/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca, b. Wykonawcę obciąża wykonanie montażu w takim standardzie aby sposób montażu nie stanowił przeszkody w otrzymaniu pozwolenia na użytkowanie budynku oraz umożliwił prawidłową eksploatację instalowanego sprzętu c. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dokona montażu przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, dopuszczonych do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej, d. Gwarancja na montaż i dostarczony sprzęt, zgodnie z deklaracjami producenta umieszczonymi na kartach gwarancyjnych, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie doyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Opis oferowanego sprzętu, zgodnie z załącznikiem E do SIWZ W opisie należy podać szczegółowe informacje, zawierające: nazwę producenta, symbol, model itp. Opis musi zawierać wszystkie elementy uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia, sporządzonym przez Zamawiającego, przedstawione w sposób umożliwiający porównanie parametrów zaoferowanego sprzętu z wymaganiami, określonymi przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozwoju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 08:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o. - sekretariat Starostwa Powiatowego w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki:

Opublikował: Jakub Ruchlewicz
Publikacja dnia: 25.11.2013 13:57
Dokument oglądany razy: 1381
Podlega Ustawie