Wyposażenie sali doświadczania świata oraz sali do integracji sensorycznej w Zespole Szkół Zawodowych i Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Nr sprawy : PPR 272.1.2014 |
Wieliczka 24 stycznia 2014 r. |
Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
,,Wyposażenie sali doświadczania świata oraz sali do integracji sensorycznej w Zespole Szkół Zawodowych i Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce’’
I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :
Nr oferty |
Wykonawca |
Wartość brutto |
1 |
INBAR F. H. U. Irena Bartołd ul. Sienkiewicza 7 83-000 Pruszcz Gdański |
90 042,04 zł |
2 |
CHEC-SPORT Anna Chęć ul. Smołki 4 41-700 Ruda Śląska |
107 972,00 zł |
3 |
P. U. P. H. RYMA-MED. Ryszard Sroka ul. Kolejowa 2/9 32-700 Bochnia |
88 037,00 zł |
II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:
Numer oferty |
Liczba pkt. w kryterium Cena (100%) |
RAZEM |
3 |
100 pkt. |
Łącznie –100 pkt. |
III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W wyniku rozstrzygnięcia postępowania za najkorzystniejszą uznano ofertę:
nr 3 P. U. P. H. RYMA-MED, Ryszard Sroka, ul. Kolejowa 2/9, 32-700 Bochnia
w cenie 88 037 brutto (słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy trzydzieści siedem zł.)
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena.
Znak: PPR 272.1.2014 Wieliczka, dnia 2 stycznia 2014 r.
Wieliczka: Wyposażenie sali doświadczania świata oraz sali do integracji sensorycznej w Zespole Szkół Zawodowych i Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 800 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, faks 12 289 19 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozwoju.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie sali doświadczania świata oraz sali do integracji sensorycznej w Zespole Szkół Zawodowych i Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie i zainstalowanie wyposażenia sali doświadczania świata oraz sali do integracji sensorycznej w Zespole Szkół Zawodowych i Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka. 2/. Wykaz i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem parametrów technicznych stanowi załącznik G do SIWZ 3/. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik E do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku G do SIWZ. 4/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca, b. Wykonawcę obciąża wykonanie montażu w takim standardzie aby sposób montażu umożliwił prawidłową eksploatację instalowanego sprzętu, c. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dokona montażu przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, dopuszczonych do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej, d. gwarancja na montaż i dostarczony sprzęt, zgodnie z deklaracjami producenta umieszczonymi na kartach gwarancyjnych, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.44.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
Opis oferowanego sprzętu, zgodnie z załącznikiem E do SIWZ W opisie należy podać szczegółowe informacje, zawierające: nazwę producenta, symbol, model (lub informacje o braku powyższych danych charakteryzujących produkt). Opis musi zawierać wszystkie elementy uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia, sporządzonym przez Zamawiającego, przedstawione w sposób umożliwiający porównanie parametrów zaoferowanego sprzętu z wymaganiami, określonymi przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się zastosowania zapisów jw., zgodnie z ofertą, zgodnie za formularzem itp.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozwoju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2014 godzina 08:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o. - sekretariat Starostwa Powiatowego w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Publikacja dnia: 02.01.2014 15:01
Podlega Ustawie