RSS
A A A
SmodBIP

Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, akcesorii, urządzeń peryferyjnych i multimedialnych

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Nr sprawy : PPR 272.3.2014

Wieliczka 30 stycznia 2014 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

,,Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, akcesorii i urządzeń peryferyjnych i multimedialnych’’

I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :

Nr oferty

Wykonawca

Wartość brutto

Cz. I

Cz. II

Cz. III

1

CEZAS

Wiesław Halagiera

Ul. Śląska 96

66-400 Gorzów Wielkopolski

21 515,41

2

SERVCOMP

Dariusz Maroń

Ul. Kobierzycka 10

52-315 Wrocław

24 663,96

3

P.H.U. COMPAN

Wojciech Watkowski

Ul. Jana Pawła II 1 E

09-200 Sierpc

30 562,43

4

P.P.U.H. Enterprise

Zbigniew Wrotniak

Ul. Krótka 3

42-200 Częstochowa

259 280,25

5

Elektron- IC

Ireneusz Cabaj

Ul. Jana Pawła II 24

05-074 Kalinów

285 224,39

6

NKK System

Nowak, Kukułka, Korniarz Sp. j.

Ul. Tatarska 5

30-103 Kraków

273 243,27

7

ZETO- Rzeszów Sp. z o.o.

Ul. Rejtana 55

35-326 Rzeszów

311 240,43

8

TOYA Systemy komputerowe

Sp. z o.o.

Ul. Telefoniczna 46 F

92-016 Łódź

266 910,00

9

PROAUDIO-AVT

Sp. z o.o.

Ul. Graniczna 89 A

54-530 Wrocław

31 965,24

10

MAXICO

Sp. z o.o.

Ul. Łopuszańska 32

02-220 Warszawa

28 872,96

11

YAMO Sp. z o.o.

Al. Armii Krajowej 4 A/7

50-651 Wrocław

272 253,12

12

OPTISERW Kraków

Jarosław Pogwizd

Ul. Nawojowska 118

33-300 Nowy Sącz

290 320,70

13

P.H.P.U. ZUBER

Andrzej Zuber

Ul. Krakowska 29 C

50-424 Wrocław

331 644,90

14

SOFTPROCESS

Sp. z o.o.

Mikołajowice 221

33-121 Bogumiłowice

284 980,12

15

CENTRUMELEKTRONIKI

Arkadiusz Wlazłowski

Rafał Wlazłowski Sp. j.

Ul. Korfantego 7

42-600 Tarnowskie Góry

278 920,95

16

ECONNECT

GROUP

Sp. z o.o.

Ul. Konwaliowa 7

03-194 Warszawa

311 229,36

17

SUNTAR Sp. z o.o.

Ul. Boya Żeleńskiego 5 B

33-100 Tarnów

261 452,49

18

P.H.U. INTERSELL

Waldemar Płonka

Ul. Armii Krajowej 7 C

42-520 Dąbrowa Górnicza

272 895,18

19

CPU ZETO Sp. z o.o.

Ul. Powstańców Wielkopolskich 20

58-500 Jelenia Góra

277 687,59

20

COM Michał Karczewski

Ul. Rembielińska 3/8

03-343 Warszawa

29 624,11

21

ALLTECH Sp. j.

Zdzisław Pająk Artur Pająk

Ul. Spółdzielcza 33

09-407 Płock

273 881,64

22

LINKART Stanisława Laskowicz

32-016 Stanisławice

254

284 681,78

23

MX Wrocław

Sp. z o.o.

Aleja Poprzeczna 82

51-167 Wrocław

297 316,83

28 625,79

24

CUBE.ITG S.A.

Ul. Długosza 60

51-162 Wrocław

367 149,84

25 229,98

25

KOBIS Paweł Wojtanowski

Ul. Kąpielowa 56/2

32-030 Wojnicz

292 367,31

23 862,00

26

MBM Electronics

Sp. j.

Maria Francuz Bogusław Śliwa

Ul. Czerwonego Prądnika 2

31-431 Kraków

35 407,21

27

PROGRESS

Systemy Komputerowe Sp. z o.o.

Aleja Mickiewicza 27

31-120 Kraków

269 265,45

28 955,20

II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:

Część I

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

5

95,79 pkt.

Łącznie – 95,79 pkt.

6

100 pkt.

Łącznie –100 pkt.

12

94,11 pkt.

Łącznie –94,11 pkt.

14

95,88 pkt.

Łącznie –95,88 pkt.

15

97,96 pkt.

Łącznie – 97,96 pkt.

16

90,24 pkt.

Łącznie –90,24pkt.

20

87,79 pkt.

Łącznie –87,79 pkt.

21

99,76 pkt.

Łącznie – 99,76 pkt.

22

95,98 pkt.

Łącznie – 95,98 pkt.

23

91,90 pkt.

Łącznie – 91,90 pkt.

Część II

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

2

100 pkt.

Łącznie – 100 pkt.

23

86,15 pkt.

Łącznie – 86,15 pkt.

Część III

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

10

100 pkt.

Łącznie – 100 pkt.

20

97,46 pkt.

Łącznie – 97,46 pkt.

27

99,71 pkt.

Łącznie – 99,71 pkt.

III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W wyniku rozstrzygnięcia postępowania za najkorzystniejszą uznano ofertę:

Część I

Oferta nr 6 - NKK System, Nowak, Kukuła, Koroniarz Sp. j., ul. Taqtarska 5, 30-103

w cenie 273 243,27 brutto (słownie: dwieście siedemdziesiąt trzy tysiące dwieście czterdzieści trzy 27/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania w części I. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia.

Część II

Oferta nr 2 SERVCOMP Dariusz Maroń, Ul. Kobierzycka 10, 52-315 Wrocław

w cenie 24 663,96 brutto (słownie: dwadzieścia cztery tysiące sześćset sześćdziesiąt trzy 96/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania w części II. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia.

Część III

Oferta nr 10 MAXICO Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 32, 02-220 Warszawa

w cenie 28 872,96 brutto (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy osiemset siedemdziesiąt dwa 96/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania w części III. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia.


PPR 272.3.2014 Wieliczka, dnia 13 stycznia 2014 r.

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 5754-2014 z dnia 2014-01-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wieliczka
1/. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w postaci sprzętu komputerowego, akcesorii urządzeń peryferyjnych i...
Termin składania ofert: 2014-01-15


Numer ogłoszenia: 13258 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 5754 - 2014 data 07.01.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, fax. 12 289 19 24.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4)..
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2014 godzina 12:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o. - sekretariat Starostwa Powiatowego w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 08:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o. - sekretariat Starostwa Powiatowego w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12

Znak: PPR 272.3.2014 Wieliczka, dnia 7 stycznia 2014 r.

Wieliczka: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, akcesorii, urządzeń peryferyjnych i multimedialnych
Numer ogłoszenia: 5754 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, faks 12 289 19 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozwoju.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

ZAŁĄCZNIKI

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, akcesorii, urządzeń peryferyjnych i multimedialnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w postaci sprzętu komputerowego, akcesorii urządzeń peryferyjnych i multimedialnych. 2/. Zamówienie będzie realizowane w 3 częściach: 1/. Część I - Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, akcesorii i urządzeń peryferyjnych 2/. Część II - Zakup wraz z dostawą urządzenia klasy UTM 3/. Część III - Zakup wraz z dostawą urządzeń multimedialnych 3/. W przypadku tablic multimedialnych, projektorów multimedialnych do tablic Wykonawca zapewnia montaż w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 4/. Sprzęt musi być zgodny z europejskimi normami technicznymi określonymi jako zharmonizowane Normy Europejskie (hEN) tzn.: że dany wyrób jest zgodny z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa, określonymi w dyrektywach oznakowania CE 5/. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H do niniejszej SIWZ. 6/. Jakiekolwiek podane w specyfikacji technicznej nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 7/. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik F do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku H do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie podzespołów o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w SIWZ. 8/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105 pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. b. Udzielenie gwarancji door to door: sprzęt komputerowy i multimedialny 36 miesięcy, pozostałe 12 miesięcy. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni roboczych od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie wszystkie typy oferowanych podzespołów wchodzących w skład zaproponowanego sprzętu wraz z ich nazwą własną (np. płyta główna, procesor, karta graficzna itp.) e. Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, zestawach. f. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 32.42.00.00-3, 30.12.12.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali a/. dla części I minimum 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 200 000,00 zł brutto, b/. dla części II minimum 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, c/. dla części III minimum 1 dostawę urządzeń multimedialnych o wartości 20 000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Opis oferowanego sprzętu, zgodnie z załącznikiem F do SIWZ W opisie należy podać szczegółowe informacje, zawierające: nazwę producenta, symbol, model lub informacje o braku powyższych danych. Opis musi zawierać wszystkie elementy uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia, sporządzonym przez Zamawiającego- załącznik H do oferty (Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie wszystkie typy oferowanych podzespołów wchodzących w skład zaproponowanego sprzętu wraz z ich nazwą własną np. płyta główna, procesor, karta graficzna itp.) przedstawione w sposób umożliwiający porównanie parametrów zaoferowanego sprzętu z wymaganiami, określonymi przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się zastosowania zapisów zgodnie z SIWZ, zgodnie z formularzem, jak wyżej itp.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozwoju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2014 godzina 12:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o. - sekretariat Starostwa Powiatowego w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, akcesorii i urządzeń peryferyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H do niniejszej SIWZ. Jakiekolwiek podane w specyfikacji technicznej nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik F do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku H do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie podzespołów o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105 pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. b. Udzielenie gwarancji door to door: sprzęt komputerowy i multimedialny 36 miesięcy, pozostałe 12 miesięcy. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni roboczych od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie wszystkie typy oferowanych podzespołów wchodzących w skład zaproponowanego sprzętu wraz z ich nazwą własną (np. płyta główna, procesor, karta graficzna itp.) e. Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, zestawach. f. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą urządzenia klasy UTM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H do niniejszej SIWZ. Jakiekolwiek podane w specyfikacji technicznej nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik F do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku H do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie podzespołów o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105 pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. b. Udzielenie gwarancji door to door: sprzęt komputerowy i multimedialny 36 miesięcy, pozostałe 12 miesięcy. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni roboczych od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie wszystkie typy oferowanych podzespołów wchodzących w skład zaproponowanego sprzętu wraz z ich nazwą własną (np. płyta główna, procesor, karta graficzna itp.) e. Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, zestawach. f. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą urządzeń multimedialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H do niniejszej SIWZ. Jakiekolwiek podane w specyfikacji technicznej nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik F do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku H do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie podzespołów o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105 pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. b. Udzielenie gwarancji door to door: sprzęt komputerowy i multimedialny 36 miesięcy, pozostałe 12 miesięcy. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni roboczych od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie wszystkie typy oferowanych podzespołów wchodzących w skład zaproponowanego sprzętu wraz z ich nazwą własną (np. płyta główna, procesor, karta graficzna itp.) e. Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, zestawach. f. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

ODPOWIEDZI NA PYTANIA:


Odpowiedzi 1

Odpowiedzi 2

Odpowiedzi 3

Odpowiedzi 3 - poprawione

MODYFIKACJE:


Ogłoszenie o modyfikacji

Załącznik H - zmodyfikowany

Informacja o modyfikacji SIWZ

SIWZ zmodyfikowany

Opublikował: Jakub Ruchlewicz
Publikacja dnia: 07.01.2014 15:27
Dokument oglądany razy: 1982
Podlega Ustawie