Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, akcesorii, urządzeń peryferyjnych i multimedialnych
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Nr sprawy : PPR 272.3.2014 |
Wieliczka 30 stycznia 2014 r. |
Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
,,Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, akcesorii i urządzeń peryferyjnych i multimedialnych’’
I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :
Nr oferty |
Wykonawca |
Wartość brutto |
||
Cz. I |
Cz. II |
Cz. III |
||
1 |
CEZAS Wiesław Halagiera Ul. Śląska 96 66-400 Gorzów Wielkopolski |
21 515,41 |
||
2 |
SERVCOMP Dariusz Maroń Ul. Kobierzycka 10 52-315 Wrocław |
24 663,96 |
||
3 |
P.H.U. COMPAN Wojciech Watkowski Ul. Jana Pawła II 1 E 09-200 Sierpc |
30 562,43 |
||
4 |
P.P.U.H. Enterprise Zbigniew Wrotniak Ul. Krótka 3 42-200 Częstochowa |
259 280,25 |
||
5 |
Elektron- IC Ireneusz Cabaj Ul. Jana Pawła II 24 05-074 Kalinów |
285 224,39 |
||
6 |
NKK System Nowak, Kukułka, Korniarz Sp. j. Ul. Tatarska 5 30-103 Kraków |
273 243,27 |
||
7 |
ZETO- Rzeszów Sp. z o.o. Ul. Rejtana 55 35-326 Rzeszów |
311 240,43 |
||
8 |
TOYA Systemy komputerowe Sp. z o.o. Ul. Telefoniczna 46 F 92-016 Łódź |
266 910,00 |
||
9 |
PROAUDIO-AVT Sp. z o.o. Ul. Graniczna 89 A 54-530 Wrocław |
31 965,24 |
||
10 |
MAXICO Sp. z o.o. Ul. Łopuszańska 32 02-220 Warszawa |
28 872,96 |
||
11 |
YAMO Sp. z o.o. Al. Armii Krajowej 4 A/7 50-651 Wrocław |
272 253,12 |
||
12 |
OPTISERW Kraków Jarosław Pogwizd Ul. Nawojowska 118 33-300 Nowy Sącz |
290 320,70 |
||
13 |
P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber Ul. Krakowska 29 C 50-424 Wrocław |
331 644,90 |
||
14 |
SOFTPROCESS Sp. z o.o. Mikołajowice 221 33-121 Bogumiłowice |
284 980,12 |
||
15 |
CENTRUMELEKTRONIKI Arkadiusz Wlazłowski Rafał Wlazłowski Sp. j. Ul. Korfantego 7 42-600 Tarnowskie Góry |
278 920,95 |
||
16 |
ECONNECT GROUP Sp. z o.o. Ul. Konwaliowa 7 03-194 Warszawa |
311 229,36 |
||
17 |
SUNTAR Sp. z o.o. Ul. Boya Żeleńskiego 5 B 33-100 Tarnów |
261 452,49 |
||
18 |
P.H.U. INTERSELL Waldemar Płonka Ul. Armii Krajowej 7 C 42-520 Dąbrowa Górnicza |
272 895,18 |
||
19 |
CPU ZETO Sp. z o.o. Ul. Powstańców Wielkopolskich 20 58-500 Jelenia Góra |
277 687,59 |
||
20 |
COM Michał Karczewski Ul. Rembielińska 3/8 03-343 Warszawa |
29 624,11 |
||
21 |
ALLTECH Sp. j. Zdzisław Pająk Artur Pająk Ul. Spółdzielcza 33 09-407 Płock |
273 881,64 |
||
22 |
LINKART Stanisława Laskowicz 32-016 Stanisławice 254 |
284 681,78 |
||
23 |
MX Wrocław Sp. z o.o. Aleja Poprzeczna 82 51-167 Wrocław |
297 316,83 |
28 625,79 |
|
24 |
CUBE.ITG S.A. Ul. Długosza 60 51-162 Wrocław |
367 149,84 |
25 229,98 |
|
25 |
KOBIS Paweł Wojtanowski Ul. Kąpielowa 56/2 32-030 Wojnicz |
292 367,31 |
23 862,00 |
|
26 |
MBM Electronics Sp. j. Maria Francuz Bogusław Śliwa Ul. Czerwonego Prądnika 2 31-431 Kraków |
35 407,21 |
||
27 |
PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Aleja Mickiewicza 27 31-120 Kraków |
269 265,45 |
28 955,20 |
II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:
Część I
Numer oferty |
Liczba pkt. w kryterium Cena (100%) |
RAZEM |
5 |
95,79 pkt. |
Łącznie – 95,79 pkt. |
6 |
100 pkt. |
Łącznie –100 pkt. |
12 |
94,11 pkt. |
Łącznie –94,11 pkt. |
14 |
95,88 pkt. |
Łącznie –95,88 pkt. |
15 |
97,96 pkt. |
Łącznie – 97,96 pkt. |
16 |
90,24 pkt. |
Łącznie –90,24pkt. |
20 |
87,79 pkt. |
Łącznie –87,79 pkt. |
21 |
99,76 pkt. |
Łącznie – 99,76 pkt. |
22 |
95,98 pkt. |
Łącznie – 95,98 pkt. |
23 |
91,90 pkt. |
Łącznie – 91,90 pkt. |
Część II
Numer oferty |
Liczba pkt. w kryterium Cena (100%) |
RAZEM |
2 |
100 pkt. |
Łącznie – 100 pkt. |
23 |
86,15 pkt. |
Łącznie – 86,15 pkt. |
Część III
Numer oferty |
Liczba pkt. w kryterium Cena (100%) |
RAZEM |
10 |
100 pkt. |
Łącznie – 100 pkt. |
20 |
97,46 pkt. |
Łącznie – 97,46 pkt. |
27 |
99,71 pkt. |
Łącznie – 99,71 pkt. |
III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W wyniku rozstrzygnięcia postępowania za najkorzystniejszą uznano ofertę:
Część I
Oferta nr 6 - NKK System, Nowak, Kukuła, Koroniarz Sp. j., ul. Taqtarska 5, 30-103
w cenie 273 243,27 brutto (słownie: dwieście siedemdziesiąt trzy tysiące dwieście czterdzieści trzy 27/100 zł.)
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania w części I. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
Część II
Oferta nr 2 SERVCOMP Dariusz Maroń, Ul. Kobierzycka 10, 52-315 Wrocław
w cenie 24 663,96 brutto (słownie: dwadzieścia cztery tysiące sześćset sześćdziesiąt trzy 96/100 zł.)
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania w części II. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
Część III
Oferta nr 10 MAXICO Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 32, 02-220 Warszawa
w cenie 28 872,96 brutto (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy osiemset siedemdziesiąt dwa 96/100 zł.)
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania w części III. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
PPR 272.3.2014 Wieliczka, dnia 13 stycznia 2014 r.
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 5754-2014 z dnia 2014-01-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wieliczka
1/. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w postaci sprzętu komputerowego, akcesorii urządzeń peryferyjnych i...
Termin składania ofert: 2014-01-15
Numer ogłoszenia: 13258 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 5754 - 2014 data 07.01.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, fax. 12 289 19 24.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4)..
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2014 godzina 12:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o. - sekretariat Starostwa Powiatowego w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 08:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o. - sekretariat Starostwa Powiatowego w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12
Znak: PPR 272.3.2014 Wieliczka, dnia 7 stycznia 2014 r.
Wieliczka: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, akcesorii, urządzeń peryferyjnych i multimedialnych
Numer ogłoszenia: 5754 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, faks 12 289 19 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozwoju.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, akcesorii, urządzeń peryferyjnych i multimedialnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia Zespołu Szkół Zawodowych w Wieliczce i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce w postaci sprzętu komputerowego, akcesorii urządzeń peryferyjnych i multimedialnych. 2/. Zamówienie będzie realizowane w 3 częściach: 1/. Część I - Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, akcesorii i urządzeń peryferyjnych 2/. Część II - Zakup wraz z dostawą urządzenia klasy UTM 3/. Część III - Zakup wraz z dostawą urządzeń multimedialnych 3/. W przypadku tablic multimedialnych, projektorów multimedialnych do tablic Wykonawca zapewnia montaż w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 4/. Sprzęt musi być zgodny z europejskimi normami technicznymi określonymi jako zharmonizowane Normy Europejskie (hEN) tzn.: że dany wyrób jest zgodny z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa, określonymi w dyrektywach oznakowania CE 5/. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H do niniejszej SIWZ. 6/. Jakiekolwiek podane w specyfikacji technicznej nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 7/. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik F do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku H do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie podzespołów o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w SIWZ. 8/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105 pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. b. Udzielenie gwarancji door to door: sprzęt komputerowy i multimedialny 36 miesięcy, pozostałe 12 miesięcy. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni roboczych od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie wszystkie typy oferowanych podzespołów wchodzących w skład zaproponowanego sprzętu wraz z ich nazwą własną (np. płyta główna, procesor, karta graficzna itp.) e. Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, zestawach. f. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 32.42.00.00-3, 30.12.12.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali a/. dla części I minimum 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 200 000,00 zł brutto, b/. dla części II minimum 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, c/. dla części III minimum 1 dostawę urządzeń multimedialnych o wartości 20 000,00 zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
Opis oferowanego sprzętu, zgodnie z załącznikiem F do SIWZ W opisie należy podać szczegółowe informacje, zawierające: nazwę producenta, symbol, model lub informacje o braku powyższych danych. Opis musi zawierać wszystkie elementy uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia, sporządzonym przez Zamawiającego- załącznik H do oferty (Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie wszystkie typy oferowanych podzespołów wchodzących w skład zaproponowanego sprzętu wraz z ich nazwą własną np. płyta główna, procesor, karta graficzna itp.) przedstawione w sposób umożliwiający porównanie parametrów zaoferowanego sprzętu z wymaganiami, określonymi przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się zastosowania zapisów zgodnie z SIWZ, zgodnie z formularzem, jak wyżej itp.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozwoju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2014 godzina 12:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o. - sekretariat Starostwa Powiatowego w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, akcesorii i urządzeń peryferyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H do niniejszej SIWZ. Jakiekolwiek podane w specyfikacji technicznej nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik F do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku H do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie podzespołów o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105 pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. b. Udzielenie gwarancji door to door: sprzęt komputerowy i multimedialny 36 miesięcy, pozostałe 12 miesięcy. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni roboczych od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie wszystkie typy oferowanych podzespołów wchodzących w skład zaproponowanego sprzętu wraz z ich nazwą własną (np. płyta główna, procesor, karta graficzna itp.) e. Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, zestawach. f. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą urządzenia klasy UTM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H do niniejszej SIWZ. Jakiekolwiek podane w specyfikacji technicznej nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik F do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku H do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie podzespołów o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105 pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. b. Udzielenie gwarancji door to door: sprzęt komputerowy i multimedialny 36 miesięcy, pozostałe 12 miesięcy. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni roboczych od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie wszystkie typy oferowanych podzespołów wchodzących w skład zaproponowanego sprzętu wraz z ich nazwą własną (np. płyta główna, procesor, karta graficzna itp.) e. Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, zestawach. f. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą urządzeń multimedialnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H do niniejszej SIWZ. Jakiekolwiek podane w specyfikacji technicznej nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik F do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku H do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie podzespołów o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Wieliczka, ul. Piłsudskiego 105 pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. b. Udzielenie gwarancji door to door: sprzęt komputerowy i multimedialny 36 miesięcy, pozostałe 12 miesięcy. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni roboczych od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie wszystkie typy oferowanych podzespołów wchodzących w skład zaproponowanego sprzętu wraz z ich nazwą własną (np. płyta główna, procesor, karta graficzna itp.) e. Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, zestawach. f. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
ODPOWIEDZI NA PYTANIA:
MODYFIKACJE:
Publikacja dnia: 07.01.2014 15:27
Podlega Ustawie