Zakup wraz z dostawą mebli dla Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce Numer ogłoszenia: 26444 - 2014
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Nr sprawy : PPR 272.6.2014 |
Wieliczka 12 lutego 2014 r. |
Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :
Nr oferty |
Wykonawca |
Wartość brutto |
1 |
Krakowska Fabryka Mebli G. Kostrz, M. Pieprzyca-Ptasznik, R. Kaszowski ul. Surzyckiego 16 30-721 Kraków |
194 785,26 zł |
2 |
Biuro Inżynieryjno Handlowe ARTUSS Luśnia Artur ul. Łukasiewicza 30 38-400 Krosno |
235 422,00 zł |
3 |
MAXEL Makieła Michał Podlesice 55 42-425 Kroczyce |
169 992,15 zł |
4 |
SUKCESOR Joanna Leśniak ul. Budowlanych 4/1 41-303 Dąbrowa Górnicza |
199 887,30 zł |
5 |
F.H.U. ANEX Wiesław Stanuszek ul. Braci Żmudów 35 B 33-100 Tarnów |
156 173,10 zł |
II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:
Numer oferty |
Liczba pkt. w kryterium Cena (100%) |
RAZEM |
1 |
80,17 pkt. |
Łącznie – 80,17 pkt. |
3 |
91,87 pkt. |
Łącznie – 91,87 pkt. |
4 |
78,13 pkt. |
Łącznie – 78,13 pkt. |
5 |
100 pkt. |
Łącznie –100 pkt. |
III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W wyniku rozstrzygnięcia postępowania za najkorzystniejszą uznano ofertę:
nr 5 F.H.U. ANEX Wiesław Stanuszek, ul. Braci Żmudów 35 B, 33-100 Tarnów
w cenie 156 173,10 brutto (słownie: sto pięćdziesiąt sześć tysięcy sto siedemdziesiąt trzy złote 10/100 zł.)
Uzasadnienie wyboru:
Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
Znak: PPR 272.6.2014 Wieliczka, dnia 23 stycznia 2014 r.
Wieliczka: Zakup wraz z dostawą mebli dla Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 26444 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, faks 12 289 19 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozwoju.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą mebli dla Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem i ustawieniem mebli w Zespole Szkół Zawodowych i Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka. 2/. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H, H1 i H2 i H3 do niniejszej SIWZ. 3/. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik F do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku H- H3 do SIWZ. 4/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego, montaż i ustawienie mebli pokrywa we własnym zakresie Wykonawca, b. Wykonawca we własnym zakresie usunie i zutylizuje ewentualne opakowania transportowe, c. Udzielenie gwarancji door to door: 24 miesiące, montaż 36 miesięcy d. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego, e. montaż mebli od pn.-pt. po godz. 17:00, sb.-nd. bez ograniczeń. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie nazwę, model, symbol oferowanego produktu wraz z opisem lub informację o braku powyższych danych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5, 39.15.50.00-3, 39.13.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali przynajmniej 1 dostawę wraz z montażem mebli o wartości min. 170 000,00 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
Opis przedmiotu, zgodnie z załącznikiem F do SIWZ W opisie należy podać szczegółowe informacje, zawierające: nazwę producenta, symbol, model lub informacje o braku powyższych danych. Opis musi zawierać wszystkie elementy uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia, sporządzonym przez Zamawiającego- załącznik H-H3 do oferty, przedstawione w sposób umożliwiający porównanie parametrów zaoferowanego przedmiotu z wymaganiami, określonymi przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się zastosowania zapisów zgodnie z SIWZ, zgodnie z formularzem, jak wyżej itp.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 2/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozwoju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o. - sekretariat Starostwa Powiatowego w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZIKI:
ODPOWIEDZI NA PYTANIA:
Publikacja dnia: 23.01.2014 15:03
Podlega Ustawie