RSS
A A A
SmodBIP

Usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105 Numer ogłoszenia: 76756 - 2014

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Nr sprawy : PPR 272.10.2014

Wieliczka 24 marca 2014 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

,,Usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105’’

I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :

Nr oferty

Wykonawca

Wartość brutto

1

„CLEAN” Firma usługowa, Agencja promocji biznesu „Partner 2000” Rafał Bogdan Stolarek, ul. Nad Sudołem 22/57, 31-228 Kraków

175 521,00 zł

2

Agencja Doradczo-Handlowa „JARL” Jarosław Skalski, ul. Leśna 4, 33-100 Tarnów

167 453,18 zł

3

Firma sprzątająca „Magic Clean” Klaudia Cora, ul. Szkolna 106, 32-440 Rudnik

181 161,78 zł

4

ERA Sp. z o.o., ul. Katowicka 16b, 41-500 Chorzów

249 527, 80 zł

5

PROMOS Sp. z o.o., ul. Kocmyrzowska 13a, 31-750 Kraków

177 370, 05 zł

6

Zakłady Usługowe „Południe” Sp. z o.o., ul. Lubicz 14, 31-504 Kraków

196 185,00 zł

7

BEMA Marzena Woźniak, ul. Halczyna 22, 30-086 Kraków

143 910,00 zł

8

Ochrona JUWENTUS Sp. z o.o., ul. Poloneza 91, 02-826 Warszawa

172 968,34 zł

9

Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław

148 306,02 zł

10

Zbigniew Palusiński, Zakład Usługowo-Handlowy LARIX – Construction, ul. Berka i Joselewicza 5/21, 31-051 Kraków

17 400,00 zł

11

Podgórska Spółdzielnia „Ochrona mienia”, ul. Górników 13, 30-819 Kraków

99 424,59 zł

II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

4

39,84 pkt.

Łącznie – 39,84pkt.

5

56,05 pkt.

Łącznie –56,05 pkt.

6

50,67 pkt.

Łącznie – 50,67 pkt.

9

67,04 pkt.

Łącznie – 67,04 pkt.

11

100 pkt.

Łącznie – 100 pkt.

III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W wyniku rozstrzygnięcia postępowania za najkorzystniejszą uznano ofertę:

Nr 11 Podgórska Spółdzielnia ,,Ochrona Mienia’’, ul. Górników 13, 30-819 Kraków

w cenie 99 424,59 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta dwadzieścia cztery 59/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia.


Wieliczka 11 marca 2014 r.

PPR 272.10.2014

Informacja zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dotyczy: postępowania przetargowego na ,,Usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105’’

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia w następujący sposób:

Załącznik B do SIWZ - Projekt UMOWY, paragraf 14 otrzymuje brzmienie:

§ 14

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za każde zdarzenie polegające na:

a) wadliwym wykonaniu prac wyszczególnione w pkt. I, II, III zał. nr 1 do umowy - w wysokości 5% wynagrodzenia brutto, określonego odpowiednio w § 8 ust. 2, 4 lub 6,

b) niewykonaniu prac wyszczególnione w pkt. I, II, III zał. nr 1 do umowy - w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, określonego odpowiednio w § 8 ust. 2, 4 lub 6,

c) wykorzystaniu środków chemicznych niezgodnych ze standardami ISO 9001 lub 14001 - w wysokości 1% wynagrodzenia brutto, określonego w § 8 ust. 1.

d) stosowaniu środków chemicznych niezgodnie z ich przeznaczeniem lub niewłaściwych proporcjach - w wysokości 1% wynagrodzenia brutto, określonego w § 8 ust. 1.

2. Kary umowne, o których mowa w ust. 1, są wymagalne niezależnie od wysokości poniesionej szkody i stopnia zawinienia stron.

3. Zamawiający upoważniony jest do domagania się odszkodowania na zasadach ogólnych, jeżeli poniesiona szkoda przekracza kary umowne.

4. Strony ustalają, że Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia kwoty należnych kar umownych z kwoty wynagrodzenia umownego przysługującego Wykonawcy. Przed dokonaniem potrącenia Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o wysokości i podstawie naliczonych kar umownych.

Wszystkie zmiany SIWZ zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.powiatowyparkrozowju.pl jako: ,,umowa – zmodyfikowana’’


Znak: PPR 272.10.2014 Wieliczka, dnia 7 marca 2014 r.

Wieliczka: Usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105
Numer ogłoszenia: 76756 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, faks 12 289 19 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozwoju.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 105.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania czystości i wykonywanie prac porządkowych na terenie obiektu pn. Kampus Wielicki, zlokalizowanego w Wieliczce, przy ul. Piłsudskiego 105. Zakres zamówienia: powierzchnia do sprzątania 7105 m2 w tym: podłogi: gres - 820,57 m2, płytki ceramiczne - 1092,90 m2, PCV- 4005,88 m2, parkiet - 978,86 m2, wykładzina dywanowa - 206,87 m2 w tym korytarze -1591,37 m2, klatki schodowe -343 m2 oraz toalety 28 szt., w tym: umywalki - 60 szt., sanitariaty - 56 szt., kabiny natryskowe - 11 szt., drzwi: przeszklone podwójne - 76 szt., pojedyncze -58 szt., drzwi pozostałe -21 szt., okna /przeszklenia - ok. 2626 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik G do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.93.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują przynajmniej 2 usługi polegające na sprzątaniu obiektu użyteczności publicznej o powierzchni minimum 3500 m2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozwoju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 08:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o. - sekretariat Starostwa Powiatowego w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

Umowa zmodyfikowana

Odpowiedzi na zapytania 1

Odpowiedzi na zapytania 2

Opublikował: Jakub Ruchlewicz
Publikacja dnia: 07.03.2014 21:16
Dokument oglądany razy: 1666
Podlega Ustawie