RSS
A A A
SmodBIP

Zakup wraz z dostawą wyposażenia gastronomicznego dla Kampusu Wielickiego, zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 105 w Wieliczce Numer ogłoszenia: 87002 - 2014

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Nr sprawy : PPR 272.11.2014

Wieliczka 1 kwietnia 2014 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

,,Zakup wraz z dostawą wyposażenia gastronomicznego dla Kampusu Wielickiego, zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 105 w Wieliczce’’

I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :

Lp.

Wykonawca

Część I

Część II

1

PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław

83 733,48 zł

29 046,45 zł

2

Firma Handlowa ESKOT Kotowicz Sp.j., ul. Stróża Rybna 6, 30-714 Kraków

49 044,52 zł

22 783,24 zł

3

INVEST HORECA BISTRO, Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz

79 522,71 zł

II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:

Część I

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

1

100 pkt.

Łącznie – 100 pkt.

Część II

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

1

78,43 pkt.

Łącznie – 78,43 pkt.

2

100 pkt.

Łącznie – 100 pkt.

III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania wybrano ofertę:

Część I

Oferta nr 1 PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław

w cenie 83 733,48 zł. brutto (słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące siedemset trzydzieści trzy 48/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji dostaw objętych niniejszym postępowaniem, a oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, co gwarantuje rzetelne i terminowe zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.

Część II

Oferta nr 2 FH ESKOT KOTOWICZ Sp.j., ul. Stróża Rybna 6, 30-714 Kraków

w cenie 22 783,24 zł. brutto (słownie: dwadzieścia dwa tysiące siedemset osiemdziesiąt trzy 24/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Jak wynika z przedłożonych dokumentów Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji dostaw objętych niniejszym postępowaniem, a oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, co gwarantuje rzetelne i terminowe zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.


Znak: PPR 272.11.2014 Wieliczka, dnia 14 marca 2014 r.

Wieliczka: Zakup wraz z dostawą wyposażenia gastronomicznego dla Kampusu Wielickiego, zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 105 w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 87002 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, faks 12 289 19 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozwoju.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą wyposażenia gastronomicznego dla Kampusu Wielickiego, zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 105 w Wieliczce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie i montaż w budynku Kampusu Wielickiego w Wieliczce, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka wyposażenia zaplecza gastronomicznego 2/. Przedmiot umowy będzie realizowany w dwóch częściach. a/.Część I Zakup wraz z dostawą wyposażenia gastronomicznego b/.Część II Zakup wraz z dostawą zastawy stołowej 3/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H- część I i II do niniejszej SIWZ. 4/. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów oferowanych przedmiotów +/- 10% 5/. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik F do oferty - część I i II) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku H - część I i II do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie wyposażenia o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w SIWZ. 6/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a/. koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca, b/. Wykonawca we własnym zakresie usunie i zutylizuje ewentualne opakowania transportowe, c/. Udzielenie gwarancji zgodnie z deklaracjami producenta umieszczonymi na kartach gwarancyjnych, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, 12 miesięcy na montaż wybranych przedmiotów, d/. Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie nazwę, model, symbol oferowanego produktu wraz z opisem lub informację o braku powyższych danych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.12.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie zrealizowali a/. dla części I przynajmniej 1 dostawę wyposażenia gastronomicznego o wartości min. 70 000,00 zł brutto b/. dla części II przynajmniej 1 dostawę wyposażenia gastronomicznego o wartości min. 30 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Opis oferowanego wyposażenia, zgodnie z załącznikiem F do SIWZ odpowiednio dla wybranej części. W opisie należy podać szczegółowe informacje, zawierające: nazwę producenta, symbol, model lub informacje o braku powyższych danych. Opis musi zawierać wszystkie elementy uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia, sporządzonym przez Zamawiającego- załącznik H do oferty (część I i II), przedstawione w sposób umożliwiający porównanie parametrów zaoferowanego sprzętu z wymaganiami, określonymi przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się zastosowania zapisów zgodnie z SIWZ, zgodnie z formularzem, jak wyżej itp.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozwoju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 08:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o. - sekretariat Starostwa Powiatowego w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą wyposażenia gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie i montaż w budynku Kampusu Wielickiego w Wieliczce, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka wyposażenia zaplecza gastronomicznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H- część I i II do niniejszej SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą zastawy stołowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie i montaż w budynku Kampusu Wielickiego w Wieliczce, zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka wyposażenia zaplecza gastronomicznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H- część I i II do niniejszej SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7, 39.22.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załaczniki

Odpowiedzi na pytania 1

Opublikował: Jakub Ruchlewicz
Publikacja dnia: 14.03.2014 13:37
Dokument oglądany razy: 1489
Podlega Ustawie