RSS
A A A
SmodBIP

Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych w roku 2014 Numer ogłoszenia: 72056 - 2014;

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Nr sprawy : PPR 272.9.2014

Wieliczka 3 kwietnia 2014 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

,,Zakup wraz z dostawa artykułów żywnościowych w roku 2014’’

I. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY CZĘŚĆ I W WYNIKU UCHYLANIA SIĘ OD ZAWARCIA UMOWY PRZEZ WYKONAWCĘ, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA WYBRANA.

W związku z odstąpieniem od podpisania umowy przez Wykonawcę FHU NATEX Sylwia Graniczka, Złotniki 308A, 39-300 Mielec, której oferta w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania w części I została wybrana jako najkorzystniejsza, działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

Za najkorzystniejszą uznano ofertę:

nr 2 MŁYN MALINE Dziewit Sp. z o.o., Maline 375A, 39-331 Chorzelów

w cenie 38 645,20 zł brutto (słownie: trzydzieści osiem tysięcy sześćset czterdzieści pięć 20/100 złotych)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Oferta Wykonawcy jest najkorzystniejszą ofertą spośród pozostałych poddanych ocenie.


Nr sprawy : PPR 272.9.2014

Wieliczka 27 marca 2014 r.

Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

,,Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych w roku 2014’’

I. INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU :

Część I

Oferta nr 1 FHU NATEX Sylwia Graniczka, Złotniki 308A, 39-300 Mielec

Oferta nr 2 MLYN MALINE Dziewit Sp. z o.o., Maline 375 A, 39-331 Chorzelów

Część II

Oferta nr 5 Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Wygoda 147, 32-700 Bochnia

Część III

Oferta nr 4 PPHU AGA Dariusz Kosiorowski, ul. Obrytka 823, 32-420 Gdów

Część IV

Brak ofert

Część V

Brak ofert

Część VI

Oferta nr 4 PPHU AGA Dariusz Kosiorowski, ul. Obrytka 823, 32-420 Gdów

Część VII

Brak ofert

Część VIII

Brak ofert

Część IX

Brak ofert

Część X

Brak ofert

Część XI

Oferta nr 4 PPHU AGA Dariusz Kosiorowski, ul. Obrytka 823, 32-420 Gdów

Część XII

Oferta nr 3 Firma Handlowa RADPAK Radosław Głód, Kokotów 455, 32-002 Węgrzce Wielkie

Oferta nr 6 Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce

II. PUNKTACJA W KAŻDYM Z KRYTERIÓW OFERT I ŁĄCZNA PUNKTACJA:

Część I

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

1

100 pkt.

Łącznie –100 pkt.

2

87,01 pkt.

Łącznie –87,01 pkt.

Część II

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

5

100 pkt.

Łącznie –100 pkt.

Część III

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

4

100 pkt.

Łącznie –100 pkt.

Część VI

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

4

100 pkt.

Łącznie –100 pkt.

Część XI

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

4

100 pkt.

Łącznie –100 pkt.

Część XII

Numer oferty

Liczba pkt. w kryterium

Cena (100%)

RAZEM

6

100 pkt.

Łącznie –100 pkt.

III. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA WE WSKAZANYCH CZĘŚCIACH:

Jako najkorzystniejsza ofertę wybrano ofertę:

Część I

Oferta nr 1 FHU NATEX Sylwia Graniczka, Złotniki 308A, 39-300 Mielec

w cenie 33 626,50 zł. brutto (słownie: trzydzieści trzy tysiące sześćset dwadzieścia sześć 50/100zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena.

Część II

nr 5 Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Wygoda 147, 32-700 Bochnia

w cenie 101 035,00 zł. brutto (słownie: sto jeden tysięcy trzydzieści pięć zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę korzystną cenowo, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena.

Część III

nr 4 PPHU AGA Dariusz Kosiorowski, ul. Obrytka 823, 32-420 Gdów

w cenie 45 411,32 zł. brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy czterysta jedenaście 32/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę korzystną cenowo, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena.

Część VI

nr 4 PPHU AGA Dariusz Kosiorowski, ul. Obrytka 823, 32-420 Gdów

w cenie 17 619,15 zł. brutto (słownie: siedemnaście tysięcy sześćset dziewiętnaście 15/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę korzystną cenowo, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena.

Część XI

nr 4 PPHU AGA Dariusz Kosiorowski, ul. Obrytka 823, 32-420 Gdów

w cenie 193 276,40 zł. brutto (słownie: sto dziewięćdziesiąt trzy tysiące dwieście siedemdziesiąt sześć 40/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę korzystną cenowo, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena.

Część XII

nr 6 Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce

w cenie 16 669,34 zł. brutto (słownie: szesnaście tysięcy sześćset sześćdziesiąt dziewięć 34/100 zł.)

Uzasadnienie wyboru:

Wykonawca spełnia wszystkie wymagania formalno-prawne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a jego oferta nie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania. Wykonawca przedłożył ofertę najkorzystniejszą cenowo spośród ofert poddanych ocenie, w postępowaniu, gdzie jedynym kryterium wyboru ofert była cena.

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

Postępowanie w części IV- V, VII-X zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp. bowiem w przedmiotowych częściach do chwili składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.


Znak: PPR 272.9.2014 Wieliczka, dnia 4 marca 2014 r.

Wieliczka: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych w roku 2014
Numer ogłoszenia: 72056 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, faks 12 289 19 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatowyparkrozwoju.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych w roku 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych wraz z transportem do siedziby Zamawiającego, tj. Kampusu Wielickiego, zlokalizowanego w Wieliczce, przy ul. Piłsudskiego 105. Przedmiot będzie realizowany w XII częściach: Część I - pieczywo Część II - produkty mleczarskie Część III - różne produkty spożywcze, Część IV - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne przetworzone, Część V - produkty drobiowe i produkty drobiowe przetworzone Część VI- owoce, warzywa i podobne produkty przetworzone, Cześć VII - ryby, ryby mrożone i przetwory z ryb Część VIII- warzywa i owoce świeże, Część IX - jaja, Część X - produkty mrożone, Część XI - napoje i słodycze, Część XII - opakowania Wykonawca do transportu artykułów żywnościowych zobowiązany jest zapewnić środek transportu zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. z 2010 r., Nr 136. poz. 914 ze zm.). Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał; a. produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, b. artykuły niewskazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, c. produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie do spożycia, d. asortyment w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowane informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia ora gramaturze/litrażu/ilości sztuk, e. produkty pierwszego gatunku, f. produkty nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, g. produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dotyczy roślin okopowych: ziemniaki, marchew, seler, burak itp.), h. produkty w pojemnikach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. UWAGA: Podmioty działające na rynku spożywczym, prowadzące zakłady obrotu żywnością lub gastronomii, obowiązane są zapewnić bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critical Control Points, zwanym systemem HACCP (postępowanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa żywności przez identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń z punktu widzenia wymagań zdrowotnych żywności oraz ryzyka wystąpienia zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i obrotu żywnością; system ten ma również na celu określenie metod eliminacji lub ograniczania zagrożeń oraz ustalenie działań korygujących). Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy z podziałem na poszczególne części. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych. Za produkt równoważny w stosunku do opisanego wyrobu może być uznany produkt, który łącznie spełnia następujące cechy: posiada wagę netto (bez opakowania przynajmniej taką sama jak produkt zaoferowany, posiada dokładnie takie same komponenty co produkt oferowany występujące w porównywalnych proporcjach. Na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności produktu. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Tym samym, wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Koszty przewozu mm opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca a Zamawiający zapewni odbiór produktów w siedzibie Zamawiającego. Warunki transportu produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. W okresie trwania umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić: a. decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego, będącego przedmiotem zamówienia, b. Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wykonawca ma obowiązek uznania uzasadnionej reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.15.00-0, 03.22.00.00-9, 03.31.10.00-2, 15.22.90.00-2, 15.33.11.00-8, 03.14.25.00-3, 15.84.20.00-2, 15.84.22.20-0, 15.98.20.00-5, 33.77.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

a. Opis oferowanych produktów w zakresie wybranej części, zgodnie z załącznikiem F do SIWZ W opisie należy podać szczegółowe informacje, zawierające: nazwę producenta, symbol lub informacje o braku powyższych danych. Opis musi zawierać wszystkie elementy uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia, sporządzonym przez Zamawiającego- załącznik E do oferty, przedstawione w sposób umożliwiający porównanie parametrów zaoferowanego produktu z wymaganiami, określonymi przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się zastosowania zapisów zgodnie z SIWZ, zgodnie z formularzem, jak wyżej itp. b. próbki w przypadku zaoferowania produktów równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł spożywczy równoważny obowiązany jest zaznaczyć ten fakt w formularzu asortymentowo-cenowym, wpisując w kolumnie przeznaczonej na opis dodatkowo produkt równoważny

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatowyparkrozwoju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 08:45, miejsce: Powiatowy Park Rozwoju spółka z o.o. - sekretariat Starostwa Powiatowego w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne przetworzone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: produkty drobiowe i produkty drobiowe przetworzone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.13.15.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: owoce, warzywa i podobne produkty przetworzone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9, 15.33.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ryby, ryby mrożone i przetwory z ryb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.31.10.00-2, 15.22.90.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: warzywa i owoce świeże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: produkty mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: napoje i słodycze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.84.20.00-2, 15.84.22.20-0, 15.98.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: opakowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku E do SIWZ stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo-cenowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 33.77.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki 1

Opublikował: Jakub Ruchlewicz
Publikacja dnia: 04.03.2014 17:25
Dokument oglądany razy: 1641
Podlega Ustawie