RSS
A A A
SmodBIP

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE o wartości powyżej 4 845 000 euro

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 Wieliczka, dnia 7 grudnia 2011 r.
PPR 2730.01.2011

POWIATOWY PARK ROZWOJU SP. Z O.O
ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka
tel. (12) 289-19-24, fax. (12) 289-19-24,
e-mail powiatowyparkrozwoju@interia.eu,
strona internetowa www.parkrozwoju.pl
REGON: 122395389, NIP: 683-207-57-15,
kapitał zakładowy: objęty w całości w wysokości 9.662.600,00 zł
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE o wartości powyżej 4 845 000 euro
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o.
ul. Dembowskiego 2
32-020 Wieliczka
POLSKA
Punkt kontaktowy: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o.
Osoba do kontaktów: Michał Roehlich
Tel.: +48 603968961
Faks: +48 122891924,
E-mail: powiatowyparkrozwoju@interia.eu
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.parkrozwoju.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: spółka komunalna
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Inny: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi i dzierżawionymi
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Budowa Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce – etap II.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Roboty budowlane

Wykonanie
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Wieliczka, ul. W.Pola i ul. Piłsudskiego, działki nr 714/2, 718, 132.
Kod NUTS PL21
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest budowa II etapu kompleksu sportowo-oświatowego, w skład którego wchodzi Zespół Szkół Zawodowych i Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce, na działkach nr 714/2, 718, 132 w Wieliczce, obr. 1, zlokalizowanych w Wieliczce przy ul. J. Piłsudskiego i ul. W. Pola.
Rodzaje robót:
Zakres prac dla etapu II-go:

I) Dachy – konstrukcja i pokrycie.
1. Konstrukcja nośna dachu z drewna klejonego.
2. Budynki ze stropodachem żelbetowym - pokrycie wraz z izolacją i obróbkami blacharskimi.
3. Hala - pokrycie wraz z izolacją i obróbkami blacharskimi.
4. Aula - pokrycie wraz z izolacją i obróbkami blacharskimi.
5. Taras widokowy.
6. Zadaszenie czerpni terenowej.
7. Dach przewiązki konstrukcja, ocieplenie, pokrycie.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział A „Dachy – konstrukcja i pokrycie”.
Stalowe okucia dla montażu konstrukcji nośnej dachu z drewna klejonego wykonywane wraz z konstrukcją żelbetową zostały zrealizowane w I etapie.
II) Ślusarka aluminiowa zewnętrzna.
1. Zestawy szklane zewnętrzne Profilit.
2. Drzwi aluminiowe zewnętrzne.
3. Zestawy szklane zewnętrzne aluminiowe.
4. Ślusarka okienna aluminiowa.
5. Parapety wewnętrzne laminowane.
6. Okna i wyłazy dachowe oraz świetlik.
7. Doświetlacze okienne.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział B „Ślusarka aluminiowa zewnętrzna”.
III) Podłoża pod posadzki.
1. Podłoże pod posadzki na poz. 0.00 system podłogi sportowej w hali (Hala).
2. Podłoże pod posadzki w piwnicy.
3. Podłoże pod posadzki na gruncie (bez pom. mokrych).
4. Podłoże pod posadzki na piętrach.
5. Podłoże pod posadzki w łazienkach, WC, pom. technolog (na gruncie i stropach).
6. Posadzka w przełączce (strop dolny).
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział C „Podłoża pod posadzki”.
7. Konstrukcje drewniane wewnętrzne:
a) Konstrukcja drewniana podestu w Auli,
b) Konstrukcje drewniana schodów w hollu.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział D „Konstrukcje drewniane wewnętrzne”.
IV) Tynki wewnętrzne.
1. Tynki wewnętrzne gipsowe na ścianach żelbetowych.
2. Tynki wewnętrzne gipsowe na ścianach ceramicznych.
3. Tynki wewnętrzne gipsowe na stropach żelbetowych.
4. Tynki wewnętrzne-gruntowanie stropach żelbetowych.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział E „Tynki wewnętrzne”.
V) Ścianki GK i kabiny WC.
1. Ścianki wewnętrzne gipsowo-kartonowe GKBI.
2. Ścianki wewnętrzne gipsowo-kartonowe GKB.
3. Obudowa kanałów wentylacyjnych GKB.
4. Kabiny WC i przegrody prysznicowe z płyt żywicznych HPL.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział F „Ścianki GK i kabiny WC”.
W zakresie prac należy również ująć wykonanie ścianek działowych zgodnie z rysunkiem informacyjnym nr A1-033 „Ścianki działowe w poziomie parteru do wykonania w II etapie inwestycji”.
VI) Sufity podwieszane.
1. Sufity podwieszane GKB I GKF.
2. Sufity podwieszane GKBI.
3. Sufity podwieszane Ecophon Hygiene i Focus D.
4. Sufity podwieszane Ecophon Super I Master.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział G „Sufity podwieszane”.
VII) Okładzina ścian z paneli.
1. Okładzina akustyczna ścian – Aula.
2. Panele ścienne w Holu.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział H „Okładzina ścian z paneli”.
VIII) Obłożenie ścian płytkami.
1. Obłożenie ścian płytkami ceramicznymi.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział I „Obłożenie ścian płytkami”.
IX) Ślusarka aluminiowa wewnętrzna, Stolarka drzwiowa wewnętrzna.
1. Ślusarka aluminiowa drzwiowa wewnętrzna, szkło mleczne i przezierne - szyby bezpieczne.
2. Zestawy szklane wewnętrzne aluminiowe.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział J „Ślusarka aluminiowa wewnętrzna”.
3. Stolarka drzwiowa wewnętrzna.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział K „Stolarka drzwiowa wewnętrzna”.
X) Elementy ślusarsko-kowalskie.
1. Drzwi stalowe i pokrycie kanałów grzewczych
2. Balustrady, pochwyty drabiny, wycieraczki stalowe i gumowe.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział L „Elementy ślusarsko-kowalskie”.
XI) Posadzki i podłogi.
1. Posadzki z płytek ceramicznych.
2. Obłożenie schodów płytkami ceramicznymi.
3. Podłogi z wykładziny PCV i dywanowej.
4. Obłożenie schodów wykładziną PCV.
5. Posadzka hala - system podłogi sportowej.
6. Wykładzina dywanowa - Aula i Hol.
7. Podłoga z parkietu - Aula, Hol i pozostałe pomieszczenia.
8. Taras widokowy - płytki ceramiczne wraz z obróbkami.
9. Schody terenowe - płytki ceramiczne.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział M „Posadzki i podłogi”.
XII) Roboty malarskie.
1. Roboty malarskie.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział N „Roboty malarskie”.
XIII) Elewacja.
1. Spodek dolny i podniebienie przy wejściu głównym.
2. Wywinięcie blach na ściany elewacji.
3. Tynk zewnętrzny elewacyjny akrylowy (BSO).
4. Obłożenie ścian cegłami klinkierowymi wraz z ociepleniem.
5. Tynki kominów.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział P „Elewacja”.
Zmianie uległ sposób oparcia elewacji klinkierowej poniżej poziomu terenu dla części podpiwniczonej. Zamiast ścianki z bloczków betonowych (oznaczenie typu przegrody L na rysunkach przekrojów) zastosowano stalową konsolę wykonaną z blachy ocynkowanej zgodnie z rysunkiem zamiennym nr K0-006.
XIV) Wyposażenie.
1. Wyposażenie.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział Q „Wyposażenie”.
XV) Przekrycia kanałów, Podłoża pod posadzki budynków.
1. Przekrycia kanałów dostarczonymi w ramach Etapu I prefabrykowanymi płytami płaskimi wraz z wykonaniem uzupełniających płyt przekrycia na mokro.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Fundamentów, konstrukcje żelbetowe i stalowe stan surowy otwarty”, dział D „Kanały wewnętrzne i czerpnia” poz. 116, 117.
2. Podkłady na podłożu gruntowym, wykonane ręcznie z betonu B-10 zwykłego z kruszywa naturalnego grub. 10 cm.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Fundamenty, konstrukcje żelbetowe i stalowe stan surowy otwarty”, dział G „Podłoża pod posadzki” pozycja 152.
XVI) Zjazdy publiczne, miejsca postojowe wraz z chodnikiem, plac wejściowy, chodniki wewnętrzne, obiekty sportowe
1. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Branża drogowa, obiekty sportowe” dział „Nawierzchnie”.
2. Roboty wykończeniowe:
a) Ścinanie i uzupełnianie poboczy,
b) Rowy.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Branża drogowa, obiekty sportowe” dział „Roboty wykończeniowe”.
Powyższy punkt nie obejmuje pozycji „wykonanie umocnienia skarp, rowów i ścieków” oraz „wykonanie przepustów pod zjazdami”, prace te zostały wykonane w ramach Etapu I.
3. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
a) Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Branża drogowa, obiekty sportowe” dział „Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu”.
4. Elementy ulic.
a) Krawężniki betonowe,
b) Chodniki z brukowej kostki betonowej,
c) Obrzeża betonowe.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Branża drogowa, obiekty sportowe” dział „Elementy ulic”.
5. Zieleń drogowa:
a) Zieleń drogowa,
b) Drzewa lub krzewy.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Branża drogowa, obiekty sportowe” dział „Zieleń drogowa”.
6. Inne roboty:
a) Wykonanie nawierzchni i urządzenia obiektów sportowych.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Branża drogowa, obiekty sportowe” dział „Inne roboty”.
XVII) Instalacja elektryczna wewnętrzna
1. Montaż rozdzielni oraz linii zasilających.
2. Instalacja oświetlenia i gniazd oraz siły.
3. Tablica świetlna wyników sportowych.
4. Instalacje okablowania strukturalnego.
5. Instalacja alarmowa.
6. Instalacja oddymiania.
7. Kontrola dostępu.
8. Instalacja CC I TV.
9. Instalacja audio-wizualna auli.
10. Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Instalacje elektryczne wewnętrzne”.
XVIII) Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja ciepła technologicznego, instalacja gazowa
1. Roboty przygotowawcze instalacji c.o.
2. Orurowanie i armatura instalacji c.o.
3. Grzejniki i armatura przygrzejnikowa instalacji c.o.
4. Instalacja ciepła technologicznego i wody chłodniczej.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja ciepła technologicznego”.
5. Instalacja gazowa
a) Roboty ziemne,
b) Instalacja gazowa wewnętrzna,
c) Urządzenia systemu detekcji gazów.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Instalacja gazowa”.
XIX) Instalacje wod-kan, cw, przyłącze kanalizacji, zbiornik retencyjny
1. Roboty ziemne-kanalizacja deszczow.
2. Roboty ziemne-kanalizacja sanitarna zewnętrzna.
3. Roboty ziemne-kanalizacja sanitarna wewnętrzna.
4. Roboty ziemne-kanalizacja technologiczna.
5. Kanalizacja sanitarna-zewnętrzna.
6. Kanalizacja sanitarna-wewnętrzna.
7. Instalacja wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i p.poż.
8. Kanalizacja deszczowa.
9. Kanalizacja technologiczna.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Wewnętrzna instalacje wod-kan, cw”.
10. Przyłącze kanalizacji:
a) Roboty ziemne-przyłącz kanalizacji,
b) Przyłącz kanalizacji sanitarnej.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Przyłącze kanalizacji.”.
Powyższy punkt nie obejmuje pozycji instalacji wody, która wykonana została w I Etapie realizacji inwestycji.
11. Zbiornik retencyjny:
a) Wyposażenie zbiornika wody deszczowej.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Kanalizacja deszczowa-armatura i wyposażenie zbiornika wody deszczowej.”.
XX) Kotłownia gazowa wraz z węzłami cieplnymi - technologia
1. Kotłownia gazowa.
2. Węzeł cieplny ZSBA.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Kotłownia gazowa wraz z węzłami cieplnymi - technologia”.
XXI) Instalacja wentylacji i klimatyzacji
1. Kanały wentylacyjne.
2. Uzbrojenie kanałów wentylacyjnych.
3. Urządzenia.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „Instalacja wentylacji i klimatyzacji”.
XXII) Ogrodzenie działki, Mała architektura
1. Roboty ziemne.
2. Ogrodzenie panelowe systemowe.
3. Wyposażenie.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „ Ogrodzenie działki, ławki, kosze na śmieci stojaki rowerowe, lampy oświetl.” dział „Ogrodzenie działki”, oraz dział „Mała architektura”.
XXIII) Wyposażenie hali sportowej
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w przedmiarze robót „ Wyposażenie hali sportowej.”.
UWAGI:
1. Wykonano drenaż części podpiwniczonej zgodnie z projektem drenażu.
2. Wykonano zasilanie pomp drenażowych zgodnie z projektem drenażu.
3. W pomieszczeniu rozdzielni głównej wykonana została szafa zasilająca do pomp drenażu zgodnie z projektem drenażu.
4. Szafy sterownicze do pomp instalacji drenażu wykonano w rejonie osi E-F/Z przy klatce schodowej oraz w pomieszczeniu magazynowym A0.10 zgodnie z projektem drenażu.
5. Izolację przeciwwodną wykonano na części podpiwniczonej jako izolację typu ciężkiego z mat bentonitowych zgodnie z wpisem do dziennika budowy z dnia 16.4.2010 r. i nadzorem autorskim.
6. Zmianie uległo złącze kablowe dla zasilania rezerwowego zgodnie z uzgodnieniem z Enion z dnia 16.7.2010 r. nr OKR/R3/UZG/442/10.
7. Zmianie uległ sposób oparcia elewacji klinkierowej poniżej poziomu terenu dla części podpiwniczonej. Zamiast ścianki z bloczków betonowych (oznaczenie typu przegrody L na rysunkach przekrojów) zastosowano stalową konsolę wykonaną z blachy ocynkowanej zgodnie z rysunkiem zamiennym z dnia 13.7.2010 r. i nadzorem autorskim.
8. Część ścianek działowych w części parteru niepodpiwniczonego będzie wykonywana w II etapie zgodnie z rysunkiem z dnia 17.8.2010 r.
9. Wprowadzono zmianę mocowania przewiązki stalowej zgodnie z wpisem do dziennika z dnia 8.12.2010 r., zastosowano stoliki stalowe przykręcone do ścian budynków za pomocą kotew wklejanych.
10. Przesunięto konstrukcję stalową pod klimatyzator w osiach 2a-6b, H-I o 7 cm w lewo od osi H, zmieniono sposób jej montażu do konstrukcji żelbetowej budynku zgodnie z wpisem do dziennika z dnia 8.12.2010 r.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45000000, 45400000, 45300000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
W ramach realizacji II Etapu, objętego niniejszym postępowaniem, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót budowlanych, wykończeniowych, instalacyjnych, drogowych, zagospodarowania terenu, pomiarów, prób i sprawdzeń, zgłoszeń etc. warunkujących uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (obejmującego roboty budowlane zrealizowane w ramach I i II Etapu) Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce. W ramach wykonania Etapu II Wykonawca wykona również wszelkie roboty, obowiązek wykonania których wynikać będzie dla Zamawiającego z pozwolenia na użytkowanie Zespołu Szkół.
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 4 846 000,00 i 5 200 000,00 EUR
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 18 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. 82 8619 0006 0010 0252 2852 0002 z dopiskiem "wadium - przetarg budowa ZSZ i ZS im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce – Etap II".
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu śródków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania oferta ustalony w SIWZ.
Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie, zostanie wykluczony z postępowania
Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszystkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego, wynikające z zapisów SIWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w okresie obowiązywania poręczenia (gwarancji). Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ustaleń pkt 12.6 SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenie z Wykonawcą dokonane będzie w polskich złotych (PLN).
Jeżeli w załączonych do oferty dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą podane wartości w innej walucie niż PLN będą one przeliczane na PLN według kursu średniego NBP danej waluty z daty wystawienia danego dokumentu.
Szczegółowe warunki płatności zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załacznik "B" do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, S.C.) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w SIWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do złożenia, w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają:
Każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wymienione w punktach:9.6.9-9.6.13. SIWZ.
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa Pełnomocnik – wg. załącznika "C" i "D" do specyfikacji.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 9.6.7 i 9.6.19 SIWZ kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1/ W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące:
a/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b/ posiadania wiedzy i doświadczenia;
c/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d/ sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2/ W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
Nie może również podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. podmiot, na zasobach, którego polega Wykonawca, wykazując spełnianie warunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., o ile podmiot ten będzie brał udział realizacji części zamówienia.
3/ Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
4/ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 9.6 SIWZ w formule "spełnia-nie spełnia".
5/ Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
a/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg. załącznika "C" do SIWZ w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy;
b/ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg. załącznika "D" do SIWZ;
c/ Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy – wg. załącznika "E" do SIWZ;
d/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
g/.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.
5/ Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 226, poz. 1817).
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.6.9-9.6.11 i 9.6.13 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.5.12 SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Dokumenty, o których mowa w pkt 11.2 lit. a i c oraz pkt 11.3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 11.2 SIWZ lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu wykazania spełnienia warunku,pozostawania w odpowiedniej sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w niniejszej SIWZ. Powyższe dokumenty musza być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz opłacona polisę, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w niniejszej SIWZ.
Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: c) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające także wysokość środków finansowych, które mogą zostać przez ten podmiot udostępnione – w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 9.6.6 SIWZ powinien przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w niniejszej SIWZ. Powyższe dokumenty musza być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Za spełniających warunek pozostawania w odpowiedniej sytuacji ekonomiczno-finansowej Zamawiający uzna Wykonawców którzy dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości 20 000 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia milionów złotych)oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 500 000,00 PLN(słownie: pięćset tysięcy złotych).
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
W celu wykazania spełnienia warunku, posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich rodzaj i wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentu, potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zgodnie z załącznikiem "G" do SIWZ.
W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony wg wzoru stanowiącego – załącznik "F" do SIWZ.
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazane w wykazie, posiadają wymagane uprawnienia, na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem "F" do SIWZ.
Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić:
a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
b) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione – w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej po jednej robocie, polegającej na:
a) montażu konstrukcji więźb dachowych z drewna klejonego warstwowo o powierzchni nie mniejszej niż 500 m²,
b) wykonywaniu pokryć dachowych oraz obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej o powierzchni nie mniejszej niż 1 000 m²,
c) wykonaniu ścian elewacyjnych z cegły klinkierowej z fugą o powierzchni nie mniejszej niż 1 000 m²,
d) montażu systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
e) odwiertach i instalacji sąd głębinowych dla pomp ciepła,
f) wykonaniu instalacji pomp ciepła.
Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych na każde stanowisko wymienione poniżej:
a) kierownik budowy - osoba, która pełniła funkcję kierownika budowy przy minimum 2 robotach budowlanych polegających na pracach instalacyjnych i wykończeniowych obiektów o wartości nie niższej niż 10 000 000,00 PLN brutto (słownie: dziesięć milionów złotych) każda. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane według średniego kursu NBP, zgodnie z tabelą kursów nr 228/A/NBP/2011 z dnia 25.11.2011 r
b) kierownik robót w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) kierownik robót w specjalności instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) kierownik robót w specjalności teletechnicznej,
e) kierownik robót w specjalności drogowej
Wykonawca może wykazać osoby będące obywatelami państw członkowskich, które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające wymaganiom określonym w pkt 1-3 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., nr 5, poz. 42 z późn. zm.).
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
PPR 2730.01.2011
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
17.1.2012 - 09:45
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 17.1.2012 - 10:00
Miejscowość:
ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 13.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 4587800
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zawarte w Dziale VI pn. Środki ochrony prawej ustawy z dnia 29.1.2004 r. prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
VI.5)Data przekazania niniejszego ogłoszenia UOPWE:
2.12.2011, NR 2011-168233


Wieliczka, dnia 7 grudnia 2011 r.
PPR 2730.01.2011

POWIATOWY PARK ROZWOJU SP. Z O.O
ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka
tel. (12) 289-19-24, fax. (12) 289-19-24,
e-mail powiatowyparkrozwoju@interia.eu,
strona internetowa www.parkrozwoju.pl
REGON: 122395389, NIP: 683-207-57-15,
kapitał zakładowy: objęty w całości w wysokości 9.662.600,00 zł

OGŁOSZENIE DODATKOWYCH
INFORMACJI, INFORMACJE O
NIEKOMPLETNEJ PROCEDURZE
LUB SPROSTOWANIE
PL-WIELICZKA 2011/S 235-380705
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE o wartości powyżej 4 845 000 euro

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA/PODMIOT ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Oficjalna nazwa: Powiatowy Park Rozwoju Sp. zo.o.
Krajowy numer identyfikacyjny:
Adres pocztowy: ul. Dembowskiego 2
Miejscowość: Wieliczka Kod pocztowy: 32-020 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. Tel.: +48 603968961
Osoba do kontaktów: Michał Roehlich
E-mail: powiatowyparkrozwoju@interia.eu +48 122891924
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) http://www.parkrozwoju.pl
Adres profilu nabywcy: (URL) _____
Dostęp elektroniczny do informacji: (URL) _____
Elektroniczne składanie ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Instytucja zamawiająca Podmiot zamawiający
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu:
Budowa Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce – Etap II
II.1.2) Krótki opis zamówienia lub zakupu:(podano w pierwotnym ogłoszeniu)
Przedmiotem zamówienia jest budowa II Etapu kompleksu sportowo-oświatowego, w skład którego wchodzi
Zespół Szkół Zawodowych i Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce, na działkach nr 714/2,
718, 132 w Wieliczce, obr. 1, zlokalizowanych w Wieliczce przy ul. J. Piłsudskiego i ul. W. Pola. RODZAJE
ROBÓT: ZAKRES PRAC DLA ETAPU II - go: I ) Dachy – konstrukcja i pokrycie 1. Konstrukcja nośna
dachu z drewna klejonego. 2. Budynki ze stropodachem żelbetowym - pokrycie wraz z izolacją i obróbkami
blacharskimi. 3. HALA - pokrycie wraz z izolacją i obróbkami blacharskimi. 4. AULA - pokrycie wraz z izolacją i
obróbkami blacharskimi. 5. Taras widokowy. 6. Zadaszenie czerpni terenowej. 7. Dach przewiązki konstrukcja,
ocieplenie, pokrycie. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze
robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział A „Dachy – konstrukcja i pokrycie”. Stalowe okucia dla
montażu konstrukcji nośnej dachu z drewna klejonego wykonywane wraz z konstrukcją żelbetową zostały
zrealizowane w I etapie. II ) Ślusarka aluminiowa zewnętrzna 1. Zestawy szklane zewnętrzne PROFILIT. 2.
Drzwi aluminiowe zewnętrzne. 3. Zestawy szklane zewnętrzne aluminiowe. 4. Ślusarka okienna aluminiowa.
5. Parapety wewnętrzne laminowane. 6. Okna i wyłazy dachowe oraz świetlik. 7. Doświetlacze okienne.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Architektura –
roboty wykończeniowe” dział B „Ślusarka aluminiowa zewnętrzna”. III ) Podłoża pod posadzki 1. Podłoże
pod posadzki na poz. 0.00 system podłogi sportowej w hali (HALA). 2. Podłoże pod posadzki w piwnicy. 3.
Podłoże pod posadzki na gruncie (bez pom. mokrych). 4. Podłoże pod posadzki na piętrach. 5. Podłoże pod
posadzki w łazienkach , WC, pom. technolog (na gruncie i stropach). 6. Posadzka w przełączce (strop dolny).
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Architektura –
roboty wykończeniowe” dział C „Podłoża pod posadzki”. 7. Konstrukcje drewniane wewnętrzne: a) Konstrukcja
drewniana podestu w AULI, b) Konstrukcje drewniana schodów w hollu. Szczegółowy zakres robót ujętych
w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział D
„Konstrukcje drewniane wewnętrzne”. IV ) Tynki wewnętrzne 1. Tynki wewnętrzne gipsowe na ścianach
żelbetowych. 2. Tynki wewnętrzne gipsowe na ścianach ceramicznych. 3. Tynki wewnętrzne gipsowe na
stropach żelbetowych. 4. Tynki wewnętrzne-gruntowanie stropach żelbetowych. Szczegółowy zakres robót
ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe”
dział E „Tynki wewnętrzne”. V ) Ścianki GK i kabiny WC 1. Ścianki wewnętrzne gipsowo-kartonowe GKBI.
2. Ścianki wewnętrzne gipsowo-kartonowe GKB. 3. Obudowa kanałów wentylacyjnych GKB. 4. Kabiny WC
i przegrody prysznicowe z płyt żywicznych HPL. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie
zawiera się w Przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział F „Ścianki GK i kabiny WC”.
W zakresie prac należy również ująć wykonanie ścianek działowych zgodnie z rysunkiem informacyjnym nr
A1-033 „Ścianki działowe w poziomie parteru do wykonania w II etapie inwestycji”. VI ) Sufity podwieszane 1.
Sufity podwieszane GKB I GKF. 2. Sufity podwieszane GKBI. 3. Sufity podwieszane ECOPHON HYGIENE
i FOCUS D. 4. Sufity podwieszane ECOPHON SUPER I MASTER. Szczegółowy zakres robót ujętych w
powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział G „Sufity
podwieszane”. VII ) Okładzina ścian z paneli 1. Okładzina akustyczna ścian – AULA. 2. Panele ścienne
w HOLLU. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót
„Architektura – roboty wykończeniowe” dział H „Okładzina ścian z paneli”. VIII ) Obłożenie ścian płytkami 1.
Obłożenie ścian płytkami ceramicznymi. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się
w Przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział I „Obłożenie ścian płytkami”. IX ) Ślusarka
aluminiowa wewnętrzna, Stolarka drzwiowa wewnętrzna 1. Ślusarka aluminiowa drzwiowa wewnętrzna, szkło
mleczne i przezierne - szyby bezpieczne. 2. Zestawy szklane wewnętrzne aluminiowe. Szczegółowy zakres
robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe”
dział J „Ślusarka aluminiowa wewnętrzna”. 3. Stolarka drzwiowa wewnętrzna. Szczegółowy zakres robót ujętych
w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział K „Stolarka
drzwiowa wewnętrzna”. X ) Elementy ślusarsko-kowalskie 1. Drzwi stalowe i pokrycie kanałów grzewczych 2.
Balustrady, pochwyty drabiny, wycieraczki stalowe i gumowe. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym
punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział L „Elementy ślusarskokowalskie”.
XI ) Posadzki i podłogi 1. Posadzki z płytek ceramicznych. 2. Obłożenie schodów płytkami
ceramicznymi. 3. Podłogi z wykładziny PCV i dywanowej. 4. Obłożenie schodów wykładziną PCV. 5. Posadzka
hala - system podłogi sportowej. 6. Wykładzina dywanowa - AULA i HOLL. 7. Podłoga z parkietu - Aula, Holl i pozostałe pomieszczenia. 8. Taras widokowy - płytki ceramiczne wraz z obróbkami. 9. Schody terenowe -
płytki ceramiczne. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót
„Architektura – roboty wykończeniowe” dział M „Posadzki i podłogi”. XII ) Roboty malarskie 1. Roboty malarskie.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Architektura –
roboty wykończeniowe” dział N „Roboty malarskie”. XIII ) Elewacja 1. Spodek dolny i podniebienie przy wejściu
głównym. 2. Wywinięcie blach na ściany elewacji. 3. Tynk zewnętrzny elewacyjny akrylowy (BSO). 4. Obłożenie
ścian cegłami klinkierowymi wraz z ociepleniem. 5. Tynki kominów. Szczegółowy zakres robót ujętych w
powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Architektura – roboty wykończeniowe” dział P „Elewacja”.
Zmianie uległ sposób oparcia elewacji klinkierowej poniżej poziomu terenu dla części podpiwniczonej. Zamiast
ścianki z bloczków betonowych (oznaczenie typu przegrody L na rysunkach przekrojów) zastosowano stalową
konsolę wykonaną z blachy ocynkowanej zgodnie z rysunkiem zamiennym nr K0-006 XIV ) Wyposażenie 1.
Wyposażenie. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót
„Architektura – roboty wykończeniowe” dział Q „Wyposażenie”. XV ) Przekrycia kanałów, Podłoża pod posadzki
budynków 1. Przekrycia kanałów dostarczonymi w ramach Etapu I prefabrykowanymi płytami płaskimi wraz
z wykonaniem uzupełniających płyt przekrycia na mokro. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym
punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Fundamentów, konstrukcje żelbetowe i stalowe stan surowy otwarty”,
dział D „Kanały wewnętrzne i czerpnia” poz. 116, 117 2. Podkłady na podłożu gruntowym, wykonane ręcznie z
betonu B-10 zwykłego z kruszywa naturalnego grub. 10 cm. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym
punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Fundamenty, konstrukcje żelbetowe i stalowe stan surowy otwarty”,
dział G „Podłoża pod posadzki” pozycja 152 XVI) Zjazdy publiczne, miejsca postojowe wraz z chodnikiem, plac
wejściowy, chodniki wewnętrzne, obiekty sportowe 1. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej. Szczegółowy
zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Branża drogowa, obiekty
sportowe” dział „Nawierzchnie”. 2. Roboty wykończeniowe: a) Ścinanie i uzupełnianie poboczy, b) Rowy.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Branża drogowa,
obiekty sportowe” dział „Roboty wykończeniowe”. Powyższy punkt nie obejmuje pozycji „wykonanie umocnienia
skarp, rowów i ścieków” oraz „wykonanie przepustów pod zjazdami”, prace te zostały wykonane w ramach
Etapu I. 3. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: a) Urządzenia zabezpieczające ruch
pieszych. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Branża
drogowa, obiekty sportowe” dział „Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu”. 4. Elementy ulic.
a) Krawężniki betonowe, b) Chodniki z brukowej kostki betonowej, c) Obrzeża betonowe. Szczegółowy zakres
robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Branża drogowa, obiekty sportowe” dział
„Elementy ulic”. 5. Zieleń drogowa: a) Zieleń drogowa, b) Drzewa lub krzewy. Szczegółowy zakres robót ujętych
w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Branża drogowa, obiekty sportowe” dział „Zieleń
drogowa”. 6. Inne roboty: a) Wykonanie nawierzchni i urządzenia obiektów sportowych. Szczegółowy zakres
robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Branża drogowa, obiekty sportowe”
dział „Inne roboty”. XVII) Instalacja elektryczna wewnętrzna 1. Montaż rozdzielni oraz linii zasilających. 2.
Instalacja oświetlenia i gniazd oraz siły. 3. Tablica świetlna wyników sportowych. 4. Instalacje okablowania
strukturalnego. 5. Instalacja alarmowa. 6. Instalacja oddymiania. 7. Kontrola dostępu. 8. Instalacja CC I TV.
9. Instalacja audio-wizualna auli. 10. Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych. Szczegółowy zakres
robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Instalacje elektryczne wewnętrzne” .
XVIII) Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja ciepła technologicznego, instalacja gazowa 1. Roboty
przygotowawcze instalacji c.o. 2. Orurowanie i armatura instalacji c.o. 3. Grzejniki i armatura przygrzejnikowa
instalacji c.o. 4. Instalacja ciepła technologicznego i wody chłodniczej. Szczegółowy zakres robót ujętych w
powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja ciepła
technologicznego”. 5. Instalacja gazowa a) Roboty ziemne, b) Instalacja gazowa wewnętrzna, c) Urządzenia
systemu detekcji gazów. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze
robót „Instalacja gazowa”. XIX) Instalacje wod-kan, cw, przyłącze kanalizacji, zbiornik retencyjny 1. Roboty
ziemne-kanalizacja deszczow. 2. Roboty ziemne-kanalizacja sanitarna zewnętrzna. 3. Roboty ziemnekanalizacja
sanitarna wewnętrzna. 4. Roboty ziemne-kanalizacja technologiczna. 5. Kanalizacja sanitarnazewnętrzna.
6. Kanalizacja sanitarna-wewnętrzna. 7. Instalacja wody zimnej, ciepłej , cyrkulacji i p.poż. 8.
Kanalizacja deszczowa. 9. Kanalizacja technologiczna. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym
punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Wewnętrzna instalacje wod-kan, cw”. 10. Przyłącze kanalizacji: a)
Roboty ziemne-przyłącz kanalizacji, b) Przyłącz kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy zakres robót ujętych w
powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Przyłącze kanalizacji.” Powyższy punkt nie obejmuje
pozycji instalacji wody, która wykonana została w I Etapie realizacji inwestycji. 11. Zbiornik retencyjny: a)
Wyposażenie zbiornika wody deszczowej. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera
się w Przedmiarze robót „Kanalizacja deszczowa-armatura i wyposażenie zbiornika wody deszczowej.” XX)
Kotłownia gazowa wraz z węzłami cieplnymi - technologia 1. Kotłownia gazowa. 2. Węzeł cieplny ZSBA.
Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „Kotłownia gazowa wraz z węzłami cieplnymi - technologia”. XXI) Instalacja wentylacji i klimatyzacji 1. Kanały wentylacyjne. 2.
Uzbrojenie kanałów wentylacyjnych. 3. Urządzenia. Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie
zawiera się w Przedmiarze robót „Instalacja wentylacji i klimatyzacji” XXII) Ogrodzenie działki, Mała architektura
1. Roboty ziemne. 2. Ogrodzenie panelowe systemowe. 3. Wyposażenie. Szczegółowy zakres robót ujętych
w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót „ Ogrodzenie działki, ławki, kosze na śmieci stojaki
rowerowe, lampy oświetl.” dział „Ogrodzenie działki”, oraz dział „Mała architektura”. XXIII) Wyposażenie
hali sportowej Szczegółowy zakres robót ujętych w powyższym punkcie zawiera się w Przedmiarze robót
„ Wyposażenie hali sportowej.” UWAGI: 1. Wykonano drenaż części podpiwniczonej zgodnie z projektem
drenażu. 2. Wykonano zasilanie pomp drenażowych zgodnie z projektem drenażu. 3. W pomieszczeniu
rozdzielni głównej wykonana została szafa zasilająca do pomp drenażu zgodnie z projektem drenażu. 4.
Szafy sterownicze do pomp instalacji drenażu wykonano w rejonie osi E-F/Z przy klatce schodowej oraz w
pomieszczeniu magazynowym A0.10 zgodnie z projektem drenażu. 5. Izolację przeciwwodną wykonano na
części podpiwniczonej jako izolację typu ciężkiego z mat bentonitowych zgodnie z wpisem do dziennika budowy
z dnia 16.04.2010r i nadzorem autorskim. 6. Zmianie uległo złącze kablowe dla zasilania rezerwowego zgodnie
z uzgodnieniem z Enion z dnia 16.07.2010r nr OKR/R3/UZG/442/10. 7. Zmianie uległ sposób oparcia elewacji
klinkierowej poniżej poziomu terenu dla części podpiwniczonej. Zamiast ścianki z bloczków betonowych
(oznaczenie typu przegrody L na rysunkach przekrojów) zastosowano stalową konsolę wykonaną z blachy
ocynkowanej zgodnie z rysunkiem zamiennym z dnia 13.07.2010r i nadzorem autorskim. 8. Część ścianek
działowych w części parteru niepodpiwniczonego będzie wykonywana w II etapie zgodnie z rysunkiem z dnia
17.08.2010r. 9. Wprowadzono zmianę mocowania przewiązki stalowej zgodnie z wpisem do dziennika z dnia
8.12.2010r, zastosowano stoliki stalowe przykręcone do ścian budynków za pomocą kotew wklejanych. 10.
Przesunięto konstrukcję stalową pod klimatyzator w osiach 2a-6b, H-I o 7 cm w lewo od osi H, zmieniono
sposób jej montażu do konstrukcji żelbetowej budynku zgodnie z wpisem do dziennika z dnia 8.12.2010r
II.1.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Słownik główny Słownik uzupełniający
Główny przedmiot 45000000
Dodatkowe przedmioty 45400000
45300000
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)RODZAJ PROCEDURY(podano w pierwotnym ogłoszeniu)
X Otwarta
Ograniczona
Ograniczona przyspieszona
Negocjacyjna
Negocjacyjna przyspieszona
Dialog konkurencyjny
Negocjacyjna z uprzednim ogłoszeniem
Negocjacyjna bez uprzedniego ogłoszenia
Negocjacyjna z publikacją ogłoszenia o zamówieniu
Negocjacyjna bez publikacji ogłoszenia o zamówieniu
Udzielenie zamówienia bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej
IV.2)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.2.1)Numer referencyjny:
PPR 2730.01.2011
IV.2.2)Dane referencyjne ogłoszenia w przypadku ogłoszeń przesłanych drogą elektroniczną:
Pierwotne ogłoszenie przesłane przez
eNotices
TED eSender
Login: ENOTICES_powiatowyparkrozwoju
Dane referencyjne ogłoszenia: 2011-168233 rok i numer dokumentu
IV.2.3)Ogłoszenie, którego dotyczy niniejsza publikacja:
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2011/S 235-380705 z dnia: 07/12/2011 (dd/mm/rrrr)
IV.2.4)Data wysłania pierwotnego ogłoszenia:
02/12/2011 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Procedury niepełnej
X Sprostowania
Informacji dodatkowych
VI.2) INFORMACJE NA TEMAT NIEPEŁNEJ PROCEDURY UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało przerwane
Postępowanie o udzielenie zamówienia uznano za nieskuteczne
Zamówienia nie udzielono
Zamówienie może być przedmiotem ponownej publikacji
VI.3) INFORMACJE DO POPRAWIENIA LUB DODANIA :
VI.3.1)
X Zmiana oryginalnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą
Publikacja w witrynie TED niezgodna z oryginalną informacją, przekazaną przez instytucję zamawiającą
Oba przypadki
VI.3.2)
X W ogłoszeniu pierwotnym
W odpowiedniej dokumentacji przetargowej
W obu przypadkach
VI.3.3) Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Miejsce, w którym znajduje się
zmieniany tekst:
Zamiast:
VI.3.4) Daty, które należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Miejsce, w którym znajdują się
zmieniane daty:
Zamiast: Powinno być:
VI.3.5) Adresy i punkty kontaktowe, które należy poprawić
I.1)
Oficjalna nazwa: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany) _____
Adres pocztowy: ul. Dembowskiego 2
Miejscowość: Wieliczka Kod pocztowy: 32-020 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: Powiatowy Park Rozwoju Sp. zo.o. Tel.: +48 603968961
Osoba do kontaktów: Michał Roehlich
E-mail: powiatowyparkrozwoju@interia.eu +48 122891924
Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) www.parkrozwoju.pl
Adres profilu nabywcy: (URL) _____
VI.3.6) Tekst, który należy dodać do pierwotnego ogłoszenia
Miejsce, w którym należy dodać tekst: Tekst do dodania:
VI.4) INNE DODATKOWE INFORMACJE:
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
07/12/2011 (dd/mm/rrrr)


Załączniki:






Opublikował: Jakub Ruchlewicz
Publikacja dnia: 07.12.2011 14:14
Dokument oglądany razy: 4924
Podlega Ustawie