Zapytanie o cenę dla usługi wykonania i montażu tablicy informacyjnej dla projektu „Zielona Energia - instalacje fotowoltaiczne w ZSZ i ZS im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce”.
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Wieliczka, dnia 19 lutego 2015 roku
Zapytanie o cenę dla usługi wykonania i montażu tablicy informacyjnej dla projektu „Zielona Energia - instalacje fotowoltaiczne w ZSZ i ZS im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce”.
W związku z realizowanym przez Powiatowy Park Rozwoju sp. z o.o. projektem „Zielona Energia - instalacje fotowoltaiczne w ZSZ i ZS im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 zwracam się z uprzejmą prośbą o oszacowanie wartości opisanego poniżej zamówienia.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 1 tablicy informacyjnej o wymiarach: 1 sztuka – 150 cm x 200 cm oraz stelaża metalowego z rur lub profili wraz z usługą montażu na terenie Kampusu Wielickiego (“Kampus Wielicki” - Wieliczka ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105) – przed budynkiem na trawniku.
Stelaż powinien być pomalowany na kolor popielaty lub czarny lub wykonany z materiału ocynkowanego i wykonany w sposób estetyczny.
Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego wykonania tablicy zgodnie ze wzorem umieszczonym na stronie:
Zamawiający prześle niezbędne materiały (logotypy) wybranemu Wykonawcy.
Tablica powinna być wykonana z płyty kompozytowa (dibond), płyty Tubond lub innego nośnika odpornego na działanie czynników atmosferycznych.
Tablica musi zostać zabezpieczona warstwą anty-graffiti – umożliwiającą szybkie i skuteczne usunięcie ewentualnych napisów wykonanych przez osoby nieuprawnione (od strony posiadającej nadruk).
Wskazana przez Wykonawcę cena powinna zawierać: koszt wykonania tablicy informacyjnych, koszta stelaża, koszt ich dostawy do miejsca montażu (“Kampus Wielicki” - Wieliczka ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105) oraz koszt ich montażu.
Termin wykonania:
Zamówienie zostanie wykonane w terminie do dnia 16 marca 2015 roku. Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu w przypadku warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie usługi montażu.
Termin płatności:
co najmiej 7 dni od daty wystawienia faktury.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i przesłanie do Starostwa Powiatowego w Wieliczce szacunkowej kalkulacji kosztów związanych z realizacją przedmiotowej usługi.
Zaznaczam, że niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozpoznaniu rynku. Udział w rozeznaniu rynku nie dotyczy wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 27 lutego 2015 r. do godziny 15.30 na adres: pawel.luczynski@powiatwielicki.pl Odpowiedz można dostarczyć także osobiście na adres: Powiatowy Park Rozwoju sp. o.o. ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105
32-020 Wieliczka . W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Paweł Łuczyński – tel. 12 284-89-39 e-mail: pawel.luczynski@powiatwielicki.pl
Publikacja dnia: 20.02.2015 07:39
Podlega Ustawie